«Мелітопольська черешня» отримала офіційне географічне визначення. Нагадаємо, процес реєстрації бренду «Мелітопольська черешня» був розпочатий за ініціативи науковців Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного.

Географічне визначення «Мелітопольська черешня» в майбутньому стане підставою для охорони цього значення в Україні та ЄС. Продукти з географічним маркуванням мають унікальні особливості, пов’язані з їх проходженням певного регіону, вони відображають неповторні традиції, культурну спадщину та історію України. Така продукція забезпечить перспективи не лише розвитку локального виробництва, а і ефективну роботу на зовнішніх ринках, збільшення експортного потенціалу та пізнаваності України, як виробника харчової продукції світового рівня.

Радісну новину про присвоєння звання географічного бренду «Мелітопольська черешня» повідомила перший заступник міського голови Ірина Рудакова.

– 8 вересня Мелітопольська Черешня получила офіційне звання географічного бренду. У Мінекономіки рішенням від 08.09.2020 за номером заявки і2019 00006 зареєстровано географічне зазначення «Мелітопольська черешня» за висновком Інституту інтелектуальної власності від 08.09.2020 N587. Це відкриває нові возможности для нашого бізнесу та нові ринки збуту у странах ЄС! Дякуємо «Асоціації віробників мелітопольської черешні», у співпраці з якою нам вдалося отримати наш смачний бренд», – повідомила Ірина Рудакова.

Денис Водоп’янов,
начальник РВВ «Агро Таврія»