07 грудня 2022 року в режимі онлайн відбулася третя зустріч в рамках курсу «Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель», лектором якого є Артем Артюхов. До заходу долучились викладачі Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного професор Тетяна Шарова та доцент Сергій Шаров.

На заході було розглянуто актуальні питання, що стосуються академічної доброчесності, які частіше за все використовуються в освітньому та науковому просторах. На початку лектор запропонував віртуальній аудиторії вказати в тесті чи плагіювали вони, чи ні. Результати голосування в реальному часі були подані слухачам, які мали змогу побачити, що частіше за все люди не допускаються плагіювання.

У ході зустрічі було вказано на три причини чому саме вчені, викладачі та студенти займаються плагіатом. Однак, розуміємо, що таких причин може бути безліч: лінь, брак часу, страх невдачі, конкуренція, брак знань, вплив на інших, бажання отримати визнання, тиск на публікацію тощо.

Завданням лектора було пояснити, як саме можна використовувати текст, аби він не був плагіат ним. Тут було проаналізовано особливості копірайтингу, рерайтингу та парафрази. Правильна робота із текстом дозволить уникнути плагіату. Однак треба завжди пам’ятати, що обов’язково треба ставити правильне посилання на попередню роботу, аби в науковому світі посилання було реальне та правдиве. Це дозволить не припуститися плагіату та мати гарну репутацію.

Також було представлено особливості ненавмисного плагіату та вказано на елементи в боротьбі з плагіатом. Представлення 8 дієвих інструментів дозволить мати якісний контент в освітньому та науковому просторах.

Цікава комунікація дозволила ще раз підтвердити думку про те, що наука та освіта повинна крокувати у напрямку академічної доброчесності та популяризувати її багатовимірність у різних аспектах.