Підготовка закладами вищої освіти компетентних фахівців, з гармонійним поєднанням особистісних й професійно важливих якостей, які здатні до саморозвитку та самореалізації в майбутній професійній діяльності, є пріоритетними цілями сучасної вищої школи. У зв’язку з тим, модернізація сучасного освітнього процесу передбачає «студентоцентровану» спрямованість, що означає самостійність, комфортність і індивідуалізацію програм, збільшення ступенів свободи тих, хто навчається, відносно вибору ними різних індивідуалізованих освітніх траєкторій. Таким чином, під індивідуальною освітньою траєкторією розуміють індивідуальний шлях студента, який він обирає для реалізації освітнього стандарту і який залежить від його власних індивідуальних особливостей.

     З метою удосконалення індивідуальної  освітньої траєкторії навчання на факультеті АТЕ було проведено зустріч зі старостами академічних груп, де було обговорено елементи індивідуальної траєкторії освіти для майбутніх фахівців. Усі присутні мали змогу висловити свої пропозиції щодо нових принципів навчання.

     Отже, навчання студентів за індивідуальними освітніми траєкторіями – це інвестиції в майбутнє. Справжній результат такого досвіду позначиться під час виконання професійної діяльності, коли знадобиться висока міра відповідальності, самостійності, комунікативної і професійної культури.

Заступник декана факультету АТЕ з навчальної роботи,

к.т.н., доцент Григоренко О.В.

IMG-75cc477671fe3fa444d0367463906810-V IMG-b752fc59ee027210c86c6c1009bfe23c-V