Індивідуальний навчальний план – це документ, що визначає послідовність засвоєння здобувачем освіти освітніх компонентів в рамках освітньої програми з метою реалізації його індивідуальної освітньої траєкторії.

     З метою ознайомлення студентів з елементами індивідуальної освітньої траєкторії представниками деканату факультету АТЕ та кафедри геоекології і землеустрою було організовано зустріч зі студентами першого року навчання спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» з використанням платформи ZOOM. Було визначено, що основним елементом індивідуальної освітньої траєкторії є вибір студентами дисциплін вибіркового блоку згідно Положення про порядок та умови обрання навчальних дисциплін за вибором здобувачів вищої освіти в ТДАТУ. Також студенти дізналися про інші складові індивідуальної освітньої траєкторії, а саме: участь в олімпіадах, наукових гуртках, конференціях, конкурсах; комплексні курсові роботи; закордонні практики, дуальну та індивідуальну форму навчання; робітничі професії, академічну мобільність тощо.

    Викладачі звернули увагу на умови обрання навчальних дисциплін в межах освітньої програми «Геодезія та землеустрій», надали інформацію щодо наявності силабусів та робочих програм вибіркових дисциплін на сайті університету, детально обговорили кожен елемент індивідуальної освітньої траєкторії та відповіли на запитання здобувачів вищої освіти.

    Студенти виявили зацікавленість щодо шляхів реалізації індивідуальної освітньої траєкторії в ТДАТУ та мали змогу визначити для себе подальші напрямки здобуття вищої освіти в університеті.

 

Інформаційний супровід:

заст. декана АТЕ з НР Юлія ЧЕБАНОВА

1 2