До 130-річчя від дня народження талановитого авіаконструктора І. І. Сікорського, наукова бібліотека підготувала експрес-виставку «Людина, яка втілила мрію». На виставці представлені видання: 100 великих українців, «Новое время», «Світогляд», «Винахідник і раціоналізатор», «Науковий світ», в яких висвітлюються питання: «Сікорський Ігор Іванович – засновник світового гелікоптеробудування», «Духовно-філософська творчість Ігоря Сікорського», «Його злет починався у Києві» та ін.

Ігор Сікорський був багатогранною людиною. Його знали як гарного історика, археолога, письменника і навіть музиканта. В 1971 році І. Сікорському була вручена Премія національної оборони США. Всього ж авіаконструктор отримав більше 100 нагород, різноманітних грамот і дипломів. Ім’я І. Сікорського носить летовище в Бріджпорті, Коннектикут, Історичний архів «The Igor Sikorsky Historical Archives» та один з кратерів на Місяці.

В СРСР ім’я І. Сікорського замовчувалося і лише наприкінці 1980-х років почали з’являтися перші публікації з об’єктивною інформацією про видатного конструктора.

Сікорський (1889-1972) народився в Києві, в родині лікаря-психіатра, професора Київського університету св. Володимира. Ще під час навчання в Першій київській гімназії він сконструював свою першу модель гелікоптера з гумовим моторчиком. У Київському політехнічному інституті організував студентську авіаційну спільноту, вступив до Київського товариства повітроплавання.

В Києві І. Сікорський створив свої перші моделі гелікоптерів та літаки, зокрема, БіС-2. З Києвом пов’язаний і знаменитий «Ілля Муромець» – чотиримоторний біплан, який був збудований на Російсько-балтійському вагонному заводі і який поставив низку рекордів та здійснив історичний переліт із Санкт-Петербурґу до Києва в червні 1914 року.

Основні досягнення І. Сікорського були здійснені в США, куди він еміґрував у 1919 році і заснував власну компанію «Sikorsky Aeroengineering Corporation». Серед його кращих розробок, створених у США: S-38 – пасажирський літаючий човен, який забезпечив розвиток транспортної мережі американського континенту, його перший американський гелікоптер VS-300 (S-46), що дав початок подальшим розробкам ґвинтокрилів.

На ґвинтокрилах Ігоря Сікорського і зараз літають президенти, його машини задіяні як повітряні шпиталі, вони гасять лісові пожежі та стоять на озброєнні різних країн світу.