CYBER_ 126 листопада в мережі Інтернет стартував «кіберпонеділок». Цей день є онлайн-версією всесвітнього дня розпродажі – Чорної п’ятниці.

В цей день студенти 11 групи спеціальності «Готельно-ресторанна справа» взяли участь у тематичному заході «Cyber Monday» під девізом «Shop till you drop!» (Шопінг до упаду!).

Під час бесіди студенти ознайомились з історією виникнення Міжнародного дня шопінгу (11 листопада), а також найвідоміших в світі маркетингових акцій: «чорної» п’ятниці та кіберпонеділка. Значний інтерес слухачів викликали цікаві факти про шопінг: скільки років найдавнішому в історії чеку, де свині використовуються в якості валюти, з чого був зроблений перший візок, чому не варто ходити в магазин на високих підборах та скільки часу в середньому люди витрачають на шопінг за своє життя. Студенти дізнались про найдивніші та найдорожчі покупки в світі, а також про найвідоміші рекламні трюки в історії.

Крім того, було обговорено й загрози надзвичайної пристрасті до покупок, яка викликає психічний розлад, відомий як «шопоголізм». Студенти дізнались, як розпізнати, чи є в людини така проблема, та як убезпечити себе від зайвих витрат.

Слухачів було ознайомлено із сутністю поняття «конс’юмеризму» (споживання), його причинами та наслідками для суспільства, окремої особистості та планети. Студенти дізнались про права та обов’язки споживача та принципи відповідального споживання.

Зрештою, було обговорено переваги та потенційні ризики купівлі товарів в інтернеті. Представники студентської молоді поділились власним досвідом шопінгу в онлайн-магазинах та розповіли про засоби безпеки під час купівлі в мережі Інтернет.

Наприкінці пізнавально-виховної бесіди студентам було запропоновано взяти участь у міні-вікторині, результати якої продемонстрували неабияку обізнаність учасників в запропонованій темі, а також вражаючі знання англійської мови.

Супрун О.М.,

ст. Викладач кафедри іноземних мов