DSC_0001Студенти-маркетологи та викладачі кафедри «Маркетинг» ТДАТУ підтримують традицію щорічного святкування Дня маркетолога. І цей рік не став виключенням: 24 жовтня студенти, викладачі, випускники, гості заходу зібрались разом з нагоди професійного свята – «День маркетолога-2019».

Цікава конкурсна програма очікувала не тільки на студентів –викладачі теж взяли у ній активну участь. Молодь довела, що навчання має бути кропітким, а отримані знання допомагають у найнеочікуваніших ситуаціях.

Студенти продемонстрували, що здатні аналізувати нову інформацію та формувати власні правила й твердження. Старости груп проявили здатність зрозуміти власну групу навіть без слів та спроможність розгадати будь-які «шифровки».

До того ж викладачі кафедри «Маркетинг» довели, що шпаргалкою не зможуть скористатись навіть найспритніші зі студентів: доведеться все вчити. Під час свята усі присутні ознайомились із бібліотечкою професора, виконуючи завдання, що приготувала для них Легеза Д.Г. Студенти, викладачі й випускники привітали Дар’ю Георгіївну з отриманням звання професора кафедри маркетингу.

За традицією студенти-маркетологи підготували цікаві творчі завдання, а на нових студентів очікувала оригінальна посвята у маркетологи. Оцінювало конкурсну програму незалежне журі із випускників кафедри. За результатами участі у конкурсах перше місце посіла група 41 МК (куратор Шквиря Н.О.).

На завершення свята студенти разом зі своїми кураторами написали на різнокольорових кульках власні побажання та випустили їх у небо із сподіваннями на те, що найпотаємніші надії обов’язково збудуться.

За матеріалами: кафедра маркетингу