Унікальна можливість побачити роботу одних з найстаріших провідних підприємств півдня України – Виноробного господарства Князя П.М. Трубецького та  підприємства «Дім марочних коньяків «Таврія», представилася студентам 2 курсу спеціальності маркетингу Таврійського державного агротехнологічного університету. День практичної підготовки студентів пройшов в рамках роботи з Українським проектом бізнес-розвитку плодоовочівництва за підтримки Міністерства міжнародних справ Канади (GAC) і MEDA.

Екскурсія «Виноробним господарством князя П.М. Трубецького» занурила студентів в дивовижний світ виноробства. Вони дізнались, як зароджувалося виноробство, як з’являється вино – його шлях від лози до келиха та на власні очі побачили нескінченні галереї дубових бочок, в яких витримується вино.

Робота винороба починається зі збору винограду. Фахівці стверджують, що справжній винороб пам’ятає смак всіх сортів ягід. Роботу над складом майбутнього напою він починає в розумі. Це творчий процес, який вимагає не тільки знань і досвіду, а й натхнення. Про всі тонкощі роботи студенти дізналися з перших вуст.

Великий інтерес студентів викликало бочкове відділення винзаводу, де йшла розмова про значення дубових бочок в виробництві вина, благородне  старіння сортового вина, закладеного українськими виноробами в колекцію.

Під час екскурсії на підприємство «Дім марочних коньяків «Таврія»

студенти побували в самому серці підприємства – коньячних цехах, де в дубових бочках роками витримуються коньячні спирти; познайомилися з історією цього благородного напою, тонкощами його виробництва, побували в технологічних приміщеннях і лабораторіях заводу, на лініях розливу. Також студенти дізналися про технологію виробництва коньяків, про тонкощі зберігання коньячних спиртів, купажу, розливу. Непідробний захват у всій групи викликало обладнання високого класу, більша частина якого зроблена в європейських країнах. Студенти своїми очима переконалися, що виробництво продукції на цьому підприємстві відповідає найвищим вимогам.

Особливо корисною для студентів маркетологів була інформація про збутову та рекламну діяльність підприємства.

Після екскурсій студенти висловили свою глибоку вдячність організаторам і всьому персоналу заводу за турботливий і професійний підхід, запевняючи, що досить вражені візитами, в результаті придбали нові практичні знання, які в подальшому застосують в професійній сфері.