Оволодіння студентами знаннями, уміннями і здатностей (компетенцій) ефективно вирішувати завдання професійної діяльності.
В результаті вивчення дисципліни «Моделювання та прогнозування стану довкілля» студенти повинні бути здатними до вирішення професійних задач діяльності та мати основні загальнокультурні та професійні компетенції.
У результаті вивчення дисципліни «Моделювання та прогнозування стану довкілля» студент повинен
знати:
- базовий понятійно-термінологічний апарат дисципліни;
- методологічні і науково-теоретичні основи математичного моделювання екологічних систем;
- класифікацію екосистем, їх моделей і методів математичного моделювання;
- математичні моделі трофічних, енергетичних та інформаційних зв’язків в екосистемах;
- методичні основи розробки екологічних прогнозів
вміти:
- складати, досліджувати та ідентифіковувати результати досліджень математичних моделей;
- оцінювати параметри математичних моделей і прогнозувати стан довкілля в різних екологічних ситуаціях;
- застосовувати обчислювальну техніку для дослідження математичних моделей екосистем;
- на основі знань про потужність джерела забруднення та його характеристики оцінювати рівень забруднення основних видів продукції сільськогосподарського виробництва;
- оцінювати дозові навантаження на живі організми та на населення;
- застосовувати на практиці методи кількісного аналізу екологічної обстановки.