Навчання за дуальною формою надає широку можливість розширення практичного досвіду за обраною спеціальністю, отримання професійних компетенцій та перспективи кар’єрного зросту у майбутньому.Рисунок5

Студент спеціальності 101 «Екологія» 21 МБ ЕК групи Вадим Грушко вже другий рік поспіль працює у Приазовському національному природному парку у відділі рекреації та еко-освітньої роботи (куратор на виробництві Дмитро Сергійович Лухманов – начальник відділу).  Координує навчання від університету куратор академічної групи к.б.н., доцент кафедри ГЕЗ Тарусова Наталя Василівна.

Виробниче навчання на робочому місці провідного фахівця з рекреації передбачає виконання наступних видів робіт:

  • Проведення досліджень і розробки окремих завдань природоохоронного спрямування.Рисунок4
  • Збір, аналіз та опрацювання науково-технічної інформації рекреаційного аспекту.
  • Забезпечення роботи з рекреаційними закладами, установами на різних місцевих рівнях організації управління.
  • Ознайомлення населення та громадськості з основними принципами функціонування об’єкту ПЗФ.
  • Вдосконалення системи планування рекреаційної діяльності.
  • Розробка та забезпечення дотримання правил безпеки поводження на території природно-заповідного об’єкту.
  • Інформування відвідувачів про потенційно-небезпечні природні явища на території парку.
  • Впровадження просвітницької роботи у інтернет-мережі, інформування та співробітництво з ЗМІ.
  • Розробка друкованих матеріалів для еколого-освітньої діяльності.
  • Систематичне проведення еколого-просвітницьких заходів для школярів та студентів: ознайомлення з принципами раціонального природокористування, збереження біорізноманіття, відтворення порушених територій та ландшафтів, теоретичні засади ефективності впровадження безвідходних та маловідходних технологій тощо.
    • Рисунок1Рисунок2

    Рисунок3