Мікро та макроекономіка

Спеціальність:
Маркетинг
Менеджмент
Підприємництво
Публічне управління та адміністрування
торгівля та біржова діяльність
СВО:
Бакалавр
Курс:
1
Провідний викладач:
Почерніна Наталія Вікторівна

Мета дисципліни полягає у формуванні системи знань з теоретичної мікро та макроекономіки, які відображають моделі поведінки суб’єктів господарювання на мікрорівні та сукупні результати економічної діяльності країни, а також теоретичний інструментарій ринкового і державного регулювання національної економіки.

Завданнями дисципліни є:

  • вивчення ключових положень базових економічних теорій, ринкових механізмів та механізмів державного впливу на економіку;
  • набуття вмінь оцінювати ефективність господарювання на мікрорівні та аналізувати результати функціонування національної економіки та наслідки впливу економічної політики держави.

В результаті вивчення курсу студенти повинні

знати:

  • принципи раціональної поведінки економічних суб’єктів на мікрорівні;
  • сутність основних теоретичних моделей мікро- та макрорівня;
  • базові показники, що характеризують розвиток національної економіки;

вміти:

  • застосовувати математичний апарат для розв’язку економічних задач;
  • володіти методикою розрахунків окремих економічних показників;
  • пояснювати специфіку поведінки економічних суб’єктів на мікро- та макрорівні.

Орієнтовний перелік тем лекцій

  1. Мікроекономіка як наука.
  2. Мікроаналіз ринкового механізму.
  3. Теорія вибору споживача.
  4. Мікроекономічний аспект виробництва.
  5. Ринкові структури.
  6. 6.Ринки факторів виробництва.
  7. 7.Макроекономіка та національне рахівництво.
  8. Особливості функціонування товарного ринку та ринку праці.
  9. Грошовий ринок та інфляційний механізм
  10. Макроекономічний аналіз споживання та інвестицій
  11. Держава в системі макроекономічного регулювання

 

Орієнтовний перелік тем семінарських та практичних занять

  1. Особливості мікроекономічного аналізу
  2. Попит і пропозиція на мікрорівні
  3. Аналіз поведінки споживача.
  4. Виробництво і вартість конкурентної фірми
  5. Фірма в умовах повної та неповної конкуренції
  6. Ціноутворення на ринках факторів виробництва
  7. Розвиток макроекономічних досліджень
  8. Механізм товарного ринку та ринку праці
  9. Механізм грошового ринку та грошово-кредитної політики
  10. Взаємозв’язок споживання, заощаджень та інвестицій на макрорівні
  11. Ефективність державного регулювання економіки.