ПРАКТИЧНА ІНЖЕНЕРНА ПІДГОТОВКА 

Напрям: 141 «Електроенергетика, електротехніка і електромеханіка»
Ступінь вищої освіти: Бакалавр (на основі повної загальної середньої освіти)
Курс: 4
Провідний викладач:
Програма дисципліни: Робоча програма дисципліни “Практична інженерна підготовка”
Програма навчання
здобувачів ВО – СИЛАБУС:
Силабус з дисципліни “Практична інженерна підготовка”
Методичне забезпечення: Рекомендована література для вивчення дисципліни, методичне забезпечення
Посилання: Перейти до вивчення дисципліни на освітньому порталі ТДАТУ

 

ПРАКТИЧНА ІНЖЕНЕРНА ПІДГОТОВКА

Напрям: 141 «Електроенергетика, електротехніка і електромеханіка»
Ступінь вищої освіти: Бакалавр (на основі освітнього ступеня «Молодший спеціаліст»)
Курс:
Провідний викладач:
Програма дисципліни: Робоча програма дисципліни “Практична інженерна підготовка”
Програма навчання
здобувачів ВО – СИЛАБУС:
Силабус з дисципліни “Практична інженерна підготовка”
Методичне забезпечення: Рекомендована література для вивчення дисциплін, методичне забезпечення
Посилання: Перейти до вивчення дисципліни на освітньому порталі ТДАТУ

 

Метою навчальної дисципліни «Практична інженерна підготовка» є: вивчення взаємозалежності електричних, енергетичних і техніко-економічних характеристик і показників електротехнічного устаткування змінного синусоїдного струму; закріплення, поглиблення та практична реалізація придбаних знань щодо використання електроенергії в енергетичному обладнанні та засобах вимірювань, практичне знайомство із сучасними методами вимірювань електричних величин та метрологічної повірки засобів вимірювань, а також практичне застосування знань на практиці методів розрахункового та дослідного визначення параметрів електричних машин, електронних пристроїв.

Завданнями навчальної дисципліни є формування інженерного мислення в наступних напрямках інженерної діяльності: при вирішенні практичних задач із залученням методів математики, фізики та електротехніки; при пошуку, обробленні та при аналізі інформації з різних джерел; при вирішуванні практичних задачі і проблем, які пов’язані з роботою електричних систем та мереж; при вирішуванні практичних задачі і проблем, які пов’язані з роботою електричних машин та автоматизованого електроприводу; при вимірюваннях електричних величин та при оцінюванні результатів вимірювань з урахуванням вимог точності; при проведенні метрологічної повірки засобів вимірювання із дотриманням вимог правил техніки безпеки, а також розширення знань й вмінь при раціональному виборі електронних пристроїв для застосування в системах керування енергетичним обладнанням.

В результаті вивчення навчальної дисципліни «Практична інженерна підготовка» студент повинен

знати:

– суть фізичних явищ та основних законів електротехніки та їх математичний запис,

– методи аналізу електричних кіл змінного синусоїдного струму,

– методи та засоби вимірювання електричних величин,

– методи метрологічної повірки засобів вимірювання,

– фізичні основи, будову та принцип дії електронних пристроїв, параметри, характеристики та область їх застосування електронних пристроїв, а також принцип розрахунку основних вузлів електронних пристроїв,

– призначення, будову і принцип дії силових трансформаторів, енергетику силових трансформаторів, методики розрахункового та дослідного визначення параметрів силових трансформаторів, експлуатаційні якості трансформаторів та область застосування,

– призначення, будову і принцип дії трифазних асинхронних електродвигунів з короткозамкненим ротором, методики розрахункового та дослідного визначення параметрів електродвигунів та область застосування;

вміти:

– розраховувати лінійні електричні кола,

– обирати методи та засоби вимірювань,

– складати та читати схеми електричні принципові,

– здійснювати вимірювання електричних величин, оцінювати результати з урахуванням вимог точності,

– використовувати результати вимірювань в практичній діяльності, а також володіти навичками постановки вимірювального експерименту та техніки вимірювань, метрологічної повірки основних засобів вимірювання та утримання їх в робочому стані,

– аналізувати роботу електричних машин,

–  визначати номінальні величини за каталожними та паспортними даними силових трансформаторів і трифазних асинхронних електродвигунів з к.з. ротором,

– вирішувати практичні завдання, пов’язані із застосування електронних пристроїв у системах керування виробничими машинами та агрегатами;

володіти:

– методами розрахунку електричних кіл,

– методами вимірювання електричних величин,

– методами повірки засобів вимірювань,

– методами розрахункового та дослідного визначення параметрів електричних машин та апаратів, електронних пристроїв.