ПРАКТИЧНА ІНЖЕНЕРНА ПІДГОТОВКА
Напрям: | 141 «Електроенергетика, електротехніка і електромеханіка» | |
Ступінь вищої освіти: | Бакалавр (на основі повної загальної середньої освіти) | |
Курс: | 4 | |
Провідний викладач: | ||
Програма дисципліни: | Робоча програма дисципліни “Практична інженерна підготовка” | |
Програма навчання здобувачів ВО – СИЛАБУС: |
Силабус з дисципліни “Практична інженерна підготовка” | |
Методичне забезпечення: | Рекомендована література для вивчення дисципліни, методичне забезпечення | |
Посилання: | Перейти до вивчення дисципліни на освітньому порталі ТДАТУ |
ПРАКТИЧНА ІНЖЕНЕРНА ПІДГОТОВКА
Напрям: | 141 «Електроенергетика, електротехніка і електромеханіка» | |
Ступінь вищої освіти: | Бакалавр (на основі освітнього ступеня «Молодший спеціаліст») | |
Курс: | 2С | |
Провідний викладач: | ||
Програма дисципліни: | Робоча програма дисципліни “Практична інженерна підготовка” | |
Програма навчання здобувачів ВО – СИЛАБУС: |
Силабус з дисципліни “Практична інженерна підготовка” | |
Методичне забезпечення: | Рекомендована література для вивчення дисциплін, методичне забезпечення | |
Посилання: | Перейти до вивчення дисципліни на освітньому порталі ТДАТУ |
Метою навчальної дисципліни «Практична інженерна підготовка» є: вивчення взаємозалежності електричних, енергетичних і техніко-економічних характеристик і показників електротехнічного устаткування змінного синусоїдного струму; закріплення, поглиблення та практична реалізація придбаних знань щодо використання електроенергії в енергетичному обладнанні та засобах вимірювань, практичне знайомство із сучасними методами вимірювань електричних величин та метрологічної повірки засобів вимірювань, а також практичне застосування знань на практиці методів розрахункового та дослідного визначення параметрів електричних машин, електронних пристроїв.
Завданнями навчальної дисципліни є формування інженерного мислення в наступних напрямках інженерної діяльності: при вирішенні практичних задач із залученням методів математики, фізики та електротехніки; при пошуку, обробленні та при аналізі інформації з різних джерел; при вирішуванні практичних задачі і проблем, які пов’язані з роботою електричних систем та мереж; при вирішуванні практичних задачі і проблем, які пов’язані з роботою електричних машин та автоматизованого електроприводу; при вимірюваннях електричних величин та при оцінюванні результатів вимірювань з урахуванням вимог точності; при проведенні метрологічної повірки засобів вимірювання із дотриманням вимог правил техніки безпеки, а також розширення знань й вмінь при раціональному виборі електронних пристроїв для застосування в системах керування енергетичним обладнанням.
В результаті вивчення навчальної дисципліни «Практична інженерна підготовка» студент повинен
знати:
– суть фізичних явищ та основних законів електротехніки та їх математичний запис,
– методи аналізу електричних кіл змінного синусоїдного струму,
– методи та засоби вимірювання електричних величин,
– методи метрологічної повірки засобів вимірювання,
– фізичні основи, будову та принцип дії електронних пристроїв, параметри, характеристики та область їх застосування електронних пристроїв, а також принцип розрахунку основних вузлів електронних пристроїв,
– призначення, будову і принцип дії силових трансформаторів, енергетику силових трансформаторів, методики розрахункового та дослідного визначення параметрів силових трансформаторів, експлуатаційні якості трансформаторів та область застосування,
– призначення, будову і принцип дії трифазних асинхронних електродвигунів з короткозамкненим ротором, методики розрахункового та дослідного визначення параметрів електродвигунів та область застосування;
вміти:
– розраховувати лінійні електричні кола,
– обирати методи та засоби вимірювань,
– складати та читати схеми електричні принципові,
– здійснювати вимірювання електричних величин, оцінювати результати з урахуванням вимог точності,
– використовувати результати вимірювань в практичній діяльності, а також володіти навичками постановки вимірювального експерименту та техніки вимірювань, метрологічної повірки основних засобів вимірювання та утримання їх в робочому стані,
– аналізувати роботу електричних машин,
– визначати номінальні величини за каталожними та паспортними даними силових трансформаторів і трифазних асинхронних електродвигунів з к.з. ротором,
– вирішувати практичні завдання, пов’язані із застосування електронних пристроїв у системах керування виробничими машинами та агрегатами;
володіти:
– методами розрахунку електричних кіл,
– методами вимірювання електричних величин,
– методами повірки засобів вимірювань,
– методами розрахункового та дослідного визначення параметрів електричних машин та апаратів, електронних пристроїв.