Напрям:  G3 «Електрична інженерія»
Ступінь вищої освіти:  Магістр
Курс:  М1
Програма навчання
здобувачів ВО – СИЛАБУС:
 Силабус з дисципліни “Світлотехнічні та опромінювальні установки та системи”
Посилання:  Перейти до вивчення дисципліни на освітньому порталі ТДАТУ

 

Метою дисципліни «Світлотехнічні та опромінювальні установки та системи» є: формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок, необхідних для проєктування, експлуатації та вдосконалення сучасних світлотехнічних і опромінювальних систем.

Дисципліна охоплює основи світлотехніки, принципи створення ефективних систем освітлення та опромінення, вибір джерел світла, методи розрахунку світлових параметрів, а також питання енергоефективності та автоматизації освітлення.

Особлива увага приділяється аналізу впливу світлових і опромінювальних систем на комфорт, безпеку, продуктивність праці та здоров’я людини, а також екологічним аспектам світлового забруднення та впровадженню інноваційних технологій у світлотехніці.

У результаті вивчення дисципліни студенти набувають компетентностей, необхідних для проєктування оптимальних рішень у галузі освітлення житлових, громадських, промислових і спеціалізованих об’єктів, включаючи вуличне, архітектурне, медичне та агротехнічне освітлення.

Завданнями навчальної дисципліни є:

Надання теоретичних знань про принципи світлотехніки, опромінювальних систем, їхню класифікацію, конструктивні особливості та сфери застосування; формування навичок розрахунку та проєктування систем освітлення та опромінення для житлових, громадських, промислових, архітектурних, медичних та агротехнічних об’єктів; вивчення сучасних джерел світла (світлодіодних, газорозрядних, лазерних тощо) та їхніх характеристик, а також методів їх вибору для різних застосувань; опанування методів енергоефективного освітлення, включаючи автоматизовані та інтелектуальні системи керування світлом, що сприяють зменшенню енергоспоживання та підвищенню якості освітлення; дослідження впливу світла та опромінювання на людину, рослини, тварин та матеріали, а також аспектів світлового комфорту, біологічної дії світла та світлового забруднення; розвиток навичок аналізу та оптимізації роботи систем освітлення, у тому числі впровадження інноваційних технологій для підвищення якості та економічної доцільності освітлення та опромінення.