Дистанційне практичне заняття №8

Загальна тривалість – 1 година 20 хвилин

Увага! Звіти щодо виконання практичного заняття присилати до 21 години суботи поточного тижня на електрону поштову адресу свого викладача.

1. РАНКОВА ЗАРЯДКА (РУХАНКА) (виконання вранці комплексу вправ на основі своєї індивідуальної програми рухової активності або нижче запропонований відеоролик).

Правила складання власного комплексу ранкової гігієнічної гімнастики (руханки)

Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики №1 

Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики №2

Універсальний комплекс ранкової гігієнічної гімнастики №3

2. ФІЗИЧНІ ВПРАВИ ПРОТЯГОМ РОБОЧОГО ДНЯ (фізкультурні паузи під час роботи за комп’ютером, смартфоном тощо). Виконуються в перервах між навчальними або самостійними заняттями. Такі вправи забезпечують запобігання стомленню, сприяють підтримці високої працездатності на тривалий час без перенапруги. Виконання фізичних вправ протягом 10-15 хвилин через кожні 1-1,5 години роботи робить удвічі більший стимулювальний ефект на поліпшення працездатності, чим пасивний відпочинок у два рази більшої тривалості. Фізичні вправи потрібно проводити в добре провітрених приміщеннях. Дуже корисне виконання вправ на відкритому повітрі.

Схема побудови комплексу №1 

Схема побудови комплексу №2

3. ОСНОВНЕ ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ (виконання варіанту домашнього тренування, запропонованого викладачем кафедри фізичного виховання і спорту). Розминка, виконання комплексу вправ загальнофізичної підготовки, заминка.

Відеофайли використовуються як інструмент для побудови комплексу фізичних вправ враховуючи індивідуальні особливості студентів.
На відеофайлах представлено:

  • розминка (ввідна частина) – 15-20 хвилин. Кругові рухи суглобів, від периферії до центру, від дрібних до великих; кисті, лікті, плечі, шийний відділ хребта, грудної, тазостегновий, в нахилах і без, стопи, коліна, тазостегнові, нахили в різні боки, кругові обертання кінцівками в різних варіантах, випади, стрибки, стрибки, махи, біг на місці.

  • комплекс вправ загальної фізичної підготовки. Основна частина, час індивідуальний: присідання, віджимання, планки, стійки, вибухові стрибки, вправи на м’язи спини та живота в положенні лежачи, перевернуті пози, функціональні вправи, під час яких працює велика кількість м’язів, вправи на баланс і рівновагу.

4. МЕТОДИКО-ПРАКТИЧНА РОБОТА ПО ВИВЧЕННЮ СВОГО ФІЗИЧНОГО І ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ  (виконання щотижня одного з запропонованих тестів та занесення даних у свій “Щоденник самоконтролю студента”). Ціль – навчити студентів самообстеженню/самоаналізу свого стану, на основі отриманих відомостей – робити висновок про рівень свого здоров’я і вже на основі цього ставити для самого себе завдання щодо поліпшення фізичних якостей, функціонуванню дихальної, серцево-судинної системи.

ПОВТОРНА ДІАГНОСТИКА АНТРОПОМЕТРИЧНИХ ДАНИХ (заповнюється студентом та відсилається ведучому викладачу на електрону поштову скриньку до 21.00 суботи поточного тижня). Звантажити за посиланням.

5. ДОДАТКОВІ ПОМІРНІ ФІЗИЧНІ НАВАНТАЖЕННЯ (запропоновані викладачами кафедри фізичного виховання і спорту). Якщо ви за станом здоров’я в спеціальній медичній групі, ваше заняття не повинно перевищувати 20 хвилин без перерви – тільки розминка і додаєте спеціальні коригуючи вправи з комплексів лікувальної фізкультури. Оптимальний режим для спеціальної медичної групи –  це три рази в день спеціальні коригуючи вправи по 15-20 хвилин у вільному режимі. Це дає терапевтичний накопичувальний ефект.

Чинники, що негативно впливають на стан здоров’я 

Чинники, що позитивно впливають на стан здоров’я 

Комплекс №1

Комплекс №2

КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ СУГЛОБІВ:

Для підвищення загальної кількості балів з дисципліни “Фізичне виховання” – написання реферату з дисципліни (за бажанням студентів).

Пам’ятка оформлення рефератів