З метою удосконалення навчального процесу та підвищення якості освіти, в період з 5 по 7 жовтня викладачі кафедри «Іноземні мови» взяли участь у серії навчально-методичних семінарів щодо процедури незалежного оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти в рамках роботи Вищої школи педагогічної майстерності, проведених Центром незалежного оцінювання ТДАТУ.

Під час презентації учасників семінарів було ознайомлено із метою та процедурою проведення незалежного заміру та зрізів залишкових знань здобувачів вищої освіти. Проректор з науково-педагогічної роботи Ломейко О.П. наголосив на позитивних аспектах запровадження централізованого незалежного оцінювання знань здобувачів та висловив впевненість, що співробітництво навчально-педагогічних працівників та ЦНО сприятиме забезпеченню об’єктивності та прозорості оцінювання, що повною мірою відповідатиме принципам академічної доброчесності.

В ході семінарів викладачі кафедри іноземних мов активно долучилися до обговорення процедури незалежного оцінювання, витупивши із пропозиціями щодо оптимізації та раціоналізації процедури незалежного заміру знань, спираючись на багаторічний досвід роботи із освітнім порталом, адже саме співробітники кафедри «Іноземні мови», завідувач кафедри Симоненко С.В. та старший викладач Зайцева Н.В., стояли біля витоків дистанційного навчання у ТДАТУ. Викладачі кафедри “ІМ” детально вивчили та першими розробили курси на платформі MOODLE, опробували та інтегрували курси дистанційного навчання англійської та німецької мови у системну самостійну роботу студентів  (“традиційне навчання – сайт кафедри – онлайн-курс”)  у комплексі з розділом “Самостійна робота” на тоді ще окремому сайті кафедри у 2011 році.  Позитивний досвід запровадження можливостей використання платформи MOODLE в навчальний процес неодноразово висвітлювався викладачами у наукових публікаціях професійної тематики, в тому числі в іноземних виданнях.

Загалом учасники навчально-методичного семінару позитивно висловились щодо імплементації незалежного оцінювання як вагомого допоміжного чинника у запобіганні академічної недоброчесності серед здобувачів вищої освіти. В свою чергу, начальник Центру незалежного оцінювання висловила сподівання на плідну співпрацю із науково-педагогічними працівниками університету та запропонувала брати активну участь в подальшому обговоренні процедури незалежного оцінювання з метою її удосконалення та обміну досвідом.

Олена СУПРУН,

ст. викладач кафедри «ІМ»