«Іноземна мова за професійним спрямуванням» (193 «Геодезія та землеустрій»)

Спеціальність:
193 «Геодезія та землеустрій»
СВО:
Бакалавр
Курс:
2
2C
3
4

Курс навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» підготовки фахівців за напрямом 193 «Геодезія та землеустрій» СВО «Бакалавр» (галузь знань 19 «Архітектура та будівництво») викладається у 3-8, 1-4 (скорочений термін навчання) семестрах навчання.

Мета курсу – формування у студентів професійної англомовної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).

Під час вивчення курсу студенти кожного семестру опрацьовують матеріал двох змістових модулів, кожен з яких завершується підсумковим модульним контролем.

Протягом семестру студенти складають у рамках самостійної роботи два завдання позааудиторного читання та дві індивідуальні творчі роботи (дві презентації) за темами семестру. Кожний курс навчання закінчується екзаменом.

Навчальний курс побудовано з урахуванням особливостей формування та розвитку професійних комунікативних компетенцій, зорієнтовано на практичне використання набутих знань у професійному та академічному спілкуванні.

Робоча програма (курс 1С, І сем.)

Робоча програма (курс 1С, ІI сем.)

Робоча програма (II курс, ІІІ сем.)

Робоча програма  (III курс, IV сем.)

Робоча програма  (III курс, V сем.)

Робоча програма  (III курс, VI сем.)

Робоча програма  (IV курс, VII сем., 2С курс, 3 семестр)

Робоча програма  (IV курс, VIII сем., 2С курс, 4 семестр)

Силабус (2-4 курс)

Силабус (курси 1С та 2С)

Рекомендована література

Перелік методичних вказівок


 

Іноземна мова за професійним спрямуванням (Французька)»

Загальний курс

Мета курсу – формування у студентів франкомовної професійної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).

Завдання курсу – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах побутової та загальноосвітньої тематики; переклад рідною мовою франкомовних текстів побутового характеру; анотування текстів загальноосвітнього та соціокультурного характеру рідною та іноземною мовами.

Результати навчання (з урахуванням soft skills)

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти наступними компетентностями:

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми геодезії та землеустрою із застосуванням сучасних технологій, теоретичних положень та методів дослідження фізичної поверхні Землі, форми, розмірів та гравітаційного поля Землі, проведення вимірів на земній поверхні для відображення її на планах та картах, для розв’язання різних практичних і наукових завдань.

Загальні компетентності

ЗК 1. Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

ЗК 4. Здатність спілкуватися іншою мовою за спеціальністю геодезія та землеустрій.

ЗК 5. Здатність використання інформаційних технологій.

ЗК 6. Здатність вчитися і бути сучасно освіченим, усвідомлювати можливість навчання впродовж життя.

ЗК 7. Здатність працювати як самостійно, так і в команді.

ЗК 10. Визнання морально-етичних аспектів досліджень і необхідності інтелектуальної чесності, а також професійних кодексів поведінки.

Фахові компетентності

ФК 2. Здатність показувати базові знання із суміжних дисциплін – фізики, екології, математики, інформаційних технологій, права, економіки, тощо, вміння використовувати їх теорії, принципи та технічні підходи.

Soft skills:

комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести дискусію і відстоювати свою позицію, навички побудови відносин у команді.

уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.

керування часом: уміння справлятися із завданнями вчасно.

гнучкість і адаптивність: гнучкість, адаптивність і здатність мінятися; уміння аналізувати ситуацію, орієнтування на вирішення проблем.

– лідерські якості: уміння спокійне працювати в напруженому середовищі; уміння ухвалювати рішення; уміння встановлювати мету, планувати.

особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до оточуючих.

Результати навчання:

РН 1. Використовувати усно та письмово технічну українську мову та вміти спілкуватися іноземною мовою (англійською) у колі фахівців з геодезії та землеустрою.

В результаті навчання французької мови студент повинен:

знати: лексичний матеріал в обсязі побутової, загально-технічної та фахової тематики; до якого включено продуктивний граматичний мінімум та граматичні теми: Les pronoms relatifs: simples (rappel), avec des pronoms demonstratifs; La mise en relief ; Le subjonctif ou infinitif après les verbes de sentiment ; Les comparaisons et les degrès de la comparaison ; Les pronoms relatifs composés ; Le discours rapporté au passé et la concordance des temps ; L’imparfait et le passé composé (rappel) ; Le plus-que-parfait ; L’accord du participe passé ; Les différents moyens pour exprimer la concession et l’opposition ;  La phrase nominale ; La forme passive ; Exprimer la cause et la conséquence ; Les différents moyens pour évoquer des événements incertains.

Le gérondif;  Le participe présent; Les différents moyens pour exprimer le but, les objectifs; Les expressions de temps pour indiquer la durée; L’interrogation; La question avec l’inversion; Les adverbes de manière en -ment;  Le subjonctif  dans les relatives; Les indéfinis; Les différents phrases négatives; Le temps de la narration; Initiation au passé simple; Le futur simple (rappel); Le futur antérieur; Le conditionnel présent et passé; Les pronoms y et en; La place des pronoms; Les indéfinis; Les différents phrases négatives; Le temps de la narration;  L’initiation au passé simple.

вміти: розуміти основний зміст нормативного мовлення з тем часто вживаних при навчанні та під час дозвілля;  розуміти зміст ТВ програм з кола особистих та професійних інтересів при повільному чіткому мовленні у нормальному темпі; читати з високим рівнем самостійності та розуміти найуживаніші та пов’язані з повсякденною та професійною діяльністю мовленнєві зразки; використовувати мову невимушено, без підготовки вступати до розмови з знайомих тем (Повсякденне життя, люди та їх поведінка. погляди на красу, почуття дружби та любові, презентація себе, валоризація свого іміджу, покупки, профілі покупців, споживче товариство,  ви і споживання, аукціони, споживчі поради, навчання та досвід, життя студентів, університетське життя, вивчення іноземних мов, способи отримання інформації, Франція, країна журнальної преси, огляд перших сторінок газет.); робити описи та презентації з широкого кола тем, пов’язаних з особистими інтересами; писати особисті листи, описуючи події та враження.

бути ознайомленим: з вимогами освітньо-кваліфікаційної характеристики та мінімально прийнятого стандарту рівню володіння іноземною мовою для бакалавра B1 (незалежний користувач).

Робоча програма IV курс, VII семестр

Робоча програма IV курс, VIIІ семестр

Силабус ФМ 

Рекомендована література