Вимоги до мовної підготовки випускника закладу вищої освіти стають більш різноманітними, тому окрім  навчання  студентів іноземних мов викладачі кафедри приділяють максимум уваги всебічному розвитку і формуванню пізнавальної, інформаційної, методичної, соціокультурної та  комунікативної компетенцій.

Завдяки підготовці до аудиторних занять та продуктивному навчальному процесу студенти повинні вміти:
– вести діалог за темами повсякденного та академічного спілкування;
– створювати власні повідомлення різного обсягу згідно із запропонованою навчально-комунікативною ситуацією;
– володіти навичками компресії та компоновки тексту;
– самостійно складати усні та писемні повідомлення з опорою на набуті лінгвістичні та соціокультурні знання;
– представити підготовлене монологічне мовлення з опорою на засвоєний лексичний та граматичний матеріал;
– користуватися англомовними ресурсами (у тому числі он-лайн) для пошуку інформації;
– заповнювати форми он-лайн та оперувати лексикою для роботи з іншомовними порталами та сайтами з метою встановлювати та підтримувати контакти в особистій та академічній сферах;
– володіти лексикою для візуалізації інформації і усної та письмової трансформації графічних/табличних даних у текстовий формат та навпаки;
– здійснювати літературний переклад тексту зі словником;
– систематизувати загальну інформацію тексту, складати план тексту без використання словника;
– створювати писемне висловлювання з елементами аргументації, аналізувати і коментувати певні проблеми.

Для досягненні поставлених цілей колективом кафедри дібрано та представлено покрокові рекомендації для ефективного освітнього процесу: завдяки цьому розділу ви дізнаєтеся:

  • як вивчення іноземної мови в університеті відрізняється від шкільних стандартів,

  • які вимоги до рівня знань студента передбачено за кожним аспектом мовної та мовленнєвої діяльності, 

  • як найбільш ефективно і з найменшими витратами часу підготувати самостійні або творчі завдання та

  • як найвигідніше їх презентувати.

Викладачі кафедри також дібрали посилання на іншомовні Інтернет-ресурси, які стануть у нагоді як для роботи за навчальною програмою, так і для самостійного підвищення рівня знань з іноземної мови та лінгвокраїнознавства.