
Кулєшов Сергій Олександрович
Базова вища освіта: Закінчив Мелітопольський державний педагогічний університет у 2008 році за спеціальностями «Мова та література (англійська)», «Мова та література (українська), та зарубіжна література». У 2011 році закінчив Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій» за спеціальністю «Комп’ютерна інженерія».
Email: sergey.kuleshov@tsatu.edu.ua
Ідентифікатори науковця:
Галузь наукових інтересів:
- використання мультимедійних систем та Інтернет-ресурсів у викладанні іноземних мов
- розвиток навичок використання технічних засобів навчання та засобів масової інформації з метою підвищення якості вивчення англійської мови
- формування професійно-комунікативної компетентності
- дослідження, впровадження та використання іноземного досвіду з метою модернізації вітчизняної системи вищої освіти до рівня світових стандартів.
Досвід наукової та викладацької діяльності:
З 2017 року працює на кафедрі іноземних мов ТДАТУ.
З 2018 р. навчається в аспірантурі Таврійського державного агротехнологічного університету, спеціальність 015 "Професійна освіта".
Види і результати професійної діяльності викладача Кулєшова С.О.
Основні наукові праці
Titova O., Luzan P., Sosnytska N., Kulieshov S., Suprun O. (2021) Information and Communication Technology Tools for Enhancing Engineering Students’ Creativity. In: Ivanov V., Trojanowska J., Pavlenko I., Zajac J., Peraković D. (eds) Advances in Design, Simulation and Manufacturing IV. DSMIE 2021. Lecture Notes in Mechanical Engineering. Springer, Cham. (електронне, Scopus)
Кулєшов С.О. Особливості професійної підготовки в системі освіти США. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. (м. Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.) Мелітополь, 2021. С.203-207
Кулєшов С.О. Порівняння змісту навчально-методичних комплексів з англійської мови для фахівців туристичної галузі. Проблеми викладання іноземних мов у ЗВО : матеріали І Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Мелітополь, 20 травня 2021 р.). Мелітополь, 2021. С.119-124
Кулєшов С.О. Аналіз нормативно-законодавчої бази з питань вищої
освіти США другої половини ХХ сторіччя. Современная научная идея ‘2020:
матеріали наук.-практ. конф. (Мінськ, 7-8 жовтня, 2020 р.), – Минск: Ёлнать,
2020. С. 60-63.
Кулєшов С.О. Становлення та розвиток вищої ІТ-освіти в США.
Modern Scientific Researches. International periodic scientific journal. 2020.
October. Vol. 13, No. 5, P. 56-63.
Кулєшов С.О. Хмарні обчислення в закладах вищої освіти США. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали між нар. наук.-практ. інтернет-конф. (27-29.09.2020, Мелітополь, 2020). Мелітополь, 2020. С. 334-340 (друковане, нефахове). (0,3 д.а.)
Сосницька Н.Л., Кулєшов С.О. Періодизація розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій в університетах США: методологічний контекст. Scientific achievements of modern society: abstracts of the 9th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2020. Pp.980-987. URL: http://sci-conf.com.ua. (0,3 д.а.) (електронне, нефахове)
Кулєшов С.О. Cloud computing in higher education of the USA. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. Запоріжжя, 2019. №67. – С. 61-65. (0,4 д.а.). (фахове, друковане)
Кулєшов С.О. Професійна підготовка майбутніх фахівців з інформаційних технологій: досвід Сполучених Штатів Америки / С.О. Кулєшов // Збірник матеріалів ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті та науці», Мелітополь, 2019. – С. 65-68. (0,2 д.а.). (друковане, нефахове)
Bilousova Z., Klipakova Y., Keneva V., Kuleshov S. Influence of growth regulator application method on the activity of antioxidant system of winter wheat (triticum aestivum l.) plants / Z. Bilousova, Y. Klipakova, V. Keneva, S. Kuleshov // International research and practice conference “Modern development pathes of agricultural: trends and innovations”, 2019. – P. 615-623. (друковане, нефахове, індексується в Scopus)
Кулєшов С.О. Ретроспективний аналіз формування та розвитку змісту комп’ютерної освіти в університетах США. / С.О. Кулєшов // Збірник наукових праць Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка «Наукові записки. Серія: Педагогічні науки», м. Кропивницький, 2019. – С.209-211 (0,5 д.а.) (друковане, фахове)
Кулєшов С.О. Формування дисципліни «Інформаційні системи» у контексті розвитку комп’ютерної освіти США та світу / С.О.Кулєшов // Збірник тез VІІI-ої Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції «Проблеми та інновації у природничо-математичній, технологічній і професійній освіті», присвяченій 100-річчю І.Г.Ткаченка, Кропивницький, 2019. – С.21-22 (0,13 д.а.) (друковане, нефахове)
Кулєшов С.О. Особливості професійної підготовки фахівців з інформаційних технологій в університетах США / С.О. Кулєшов // Науковий вісник Льотної академії, Кропивницький, 2019. – С.289-294 (0,4 д.а.). (друковане, фахове)
Кулєшов С.О. Використання VR-технологій в процесі викладання іноземної мови / С.О. Кулєшов // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології», Запоріжжя, 2019. – С.61-64 (0,2 д.а.) (друковане, нефахове)
Кулєшов С.О. Технічні тенденції в освіті: нові педагогічні технології та електронні засоби навчання // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Наукові досягнення, відкриття та шляхи розвитку педагогічної науки», Запоріжжя, 2018. – С.55-58 (0,2 д.а.) (друковане, нефахове)
Кулєшов С.О. Вдосконалення дистанційної освіти в вищому навчальному закладі України / С.О. Кулєшов // Збірник матеріалів Х Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті та науці», Мелітополь, 2018. – С.146-149 (0,2 д.а.). (друковане, нефахове)
Кулєшов С.О. Використання модульного об’єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища (Мoodle) у навчанні англійської мови в ТДАТУ / С.О. Кулєшов // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. – 2018. – С.179-184 (0,5 д.а) (друковане, фахове).
Кулєшов С.О. Інтерактивні методи навчання англійської мови в немовних вузах України / С.О. Кулєшов // Збірник матеріалів ХХХІ Міжнародної наукової інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» – Переяслав-Хмельницький, 2017. – С.360-363 (0,3 д.а.) (електронне, нефахове)
Підручники, навчальні посібники, монографії
Кулєшов С.О. Методичні вказівки з організації самостійної роботи з іноземної мови (англійської) для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» (на основі повної загальної середньої освіти) за спеціальністю 242 «Туризм» денної форми навчання / С.О. Кулєшов. – Мелітополь: ТДАТУ, 2019.
Навчальні дисципліни
- «Іноземна мова» (англійська)» ("Туризм")
- «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» (281 «Публічне управління та адміністрування»)
- «Іноземна мова за професійним спрямуванням» (122 «Комп’ютерні науки»)
- «Іноземна мова (поглиблений курс)» (208 «Агроінженерія»)
Підвищення кваліфікації, стажування
- Участь у професійних об'єднаннях за спеціальністю: член IATEFL (International Association of Teachers of English as a Foreign Language), Міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної
- Пройшов підвищення кваліфікації у Навчально-науковому інституті післядипломної освіти Національного університету біоресурсів і природокористування України за навчальною програмою підвищення кваліфікації семінару “Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності”, 150 годин, свідоцтво № СС00493706/008491-19 від 13 березня 2019р.
- Участь у вебінарі «Assessing Reading and Listening online» (Cambridge Assessment. English, 09.06.2020)
- Участь у вебінарі «Assessing Writing online» (Cambridge Assessment. English, 02.06.2020)
- Участь у вебінарі «5 ways to bring vocabulary into the online classroom #1» (Oxford University Press, 21.05.2020)
- Участь у вебінарі «Overcoming challenges and staying motivated in Online Teaching» (Cambridge University Press, 20.05.2020)
- Участь у вебінарі «How to meet the demands of a mixed ability class» (Pearson, 12.05.2020)
- Участь у вебінарі «Preparing your students online for Reading papers in Cambridge English Qualifications» (Cambridge University Press, 12.05.2020)
- Участь у вебінарі «Preparing your students online for Listening papers in Cambridge English Qualifications» (Cambridge University Press, 07.05.2020)
- Участь у вебінарі «Preparing your students online for Writing papers in Cambridge English Qualifications» (Cambridge University Press, 05.05.2020)
- Участь у вебінарі «Різноманіття акцентів англійської мови – з чого почати роботу в класі?» (Dinternal Education, 04.05.2020)
- Участь у вебінарі «Інтеграція відео контенту в урок та проектне навчання з курсом GoGetter (Pearson)» (Dinternal Education, 27.04.2020)
- Участь у вебінарі «Speak Together, Think Together, Learn Together Effective communication through CLIL» (Oxford University Press, 22.04.2020)
- Участь у вебінарі «Engaging and Fun Ideas for Reading Tasks and Activities» (Oxford University Press, 21.04.2020)
- Участь у вебінарі «Рефлексувати чи ні Як перетворити завершення уроку в початковій школі в захопливу гру для отримання зворотного зв'язку від учнів» (Dinternal Education, 17.04.2020)
- Участь у вебінарі «Формування культорологічної та соціолінгвістичної компетентностей учнів в процесі навчання англійської мови» (Dinternal Education, 16.04.2020)
- Участь у вебінарі «Think, Pair, Share: How to Teach Values Effectively in the Young Learner Classroom» (National Geographic, 15.04.2020)
- Участь у вебінарі «Інтерактивні онлайн компоненти до підручників Pearson – вивчення англійської за будь-яких умов» (Dinternal Education, 15.04.2020)
- Участь у вебінарі «Exploiting materials
- why we shouldn’t (always) reinvent the wheel» (Cambridge University Press, 14.04.2020)
- Участь у вебінарі «Специфіка викладання бізнес англійської та переваги використання автентичних відеоматеріалів» (Dinternal Education, 08.04.2020)
- Участь у вебінарі «Як використання сучасних інтерактивних технологій сприяє ефективному опануванню англійської та полегшує життя вчителя іноземної мови» (Dinternal Education, 07.04.2020)
- Участь у вебінарі «Створення автентичного освітнього простору на уроці англійської» (Dinternal Education, 07.04.2020)
- Участь у вебінарі «Реалізація компетентнісного підходу у викладанні англійської мови» (Dinternal Education, 06.04.2020)
- Участь у вебінарі «Building a Supportive Online Learning Community» (National Geographic, 01.04.2020)
- Участь у вебінарі «Online and On Trend: The Benefits of Online Learning Platforms» (National Geographic, 17.03.2020)
- Участь у вебінарі «Career Skills: planning skills» (Pearson, 18.02.2020)
- Участь у вебінарі «7 Steps Towards Creativity in the Language Classroom» (National Geographic, 23.01.2020)
- Участь у вебінарі «Teaching Global Skills in the ELT Classroom» (Oxford, 26.11.2019)
- Участь у вебінарі «An intentional approach to syllabus design for EAP courses» (Cambridge University Press, 29.10.2019)
- Участь у вебінарі «An intentional approach to syllabus design for EAP courses» (Cambridge University Press, 29.10.2019)
- Участь у вебінарі «Effective ESL Instruction using the 4C's» (National Geographic, 25.10.2019)
- Участь у вебінарі «Developing Learner Agency in Your Classroom» (National Geographic, 02.10.2019)
- Участь у серії вебінарів "Teacher Development", (EF Education First, 30.04.-04.06.2019)
- Участь у вебінарі: "Business Partner: your best way to teach business English students" (Dinternal Education, 28.05.2019)
- Участь у вебінарі: «Go Getter: your best option when teaching teenagers» (Dinternal Education, 21.05.2019)
- Участь у вебінарі: «Summer Time and the Project is Easy» (Dinternal Education, 15.05.2019)
- Участь у вебінарі: «Effective lesson planning: make every stage of your lesson count» (Dinternal Education, 10.05.2019)
- Участь у вебінарі: «Bring Stories Alive – The Role of Storytelling in the ELT Classroom» (Oxford, 20.03.2019)
- Участь у вебінарі: «The use of the first language in EMI – how to tell parents» (Oxford, 13.03.2019)
- Участь у вебінарі: «Why do we need EAP word lists and what can we do with them?» (Oxford, 12.03.2019)
- Участь у вебінарі: «Helping learners build core vocabulary: the new Oxford word lists» (Oxford, 26.02.2019)
- Участь у вебінарі: «Do you speak 2019? Aspects of Contemporary English» (Oxford, 22.02.2019)
- Участь у вебінарі: «Leading to Success» (Macmillan Education, 20.02.2019)
- Участь у вебінарі: «How to Teach Grammar to Young Learners Like a Pro» (Cambridge, 15.02.2019)
- Участь у вебінарі: «Cambridge Preliminary: an overview of the new exam format» (Macmillan Education, 29.01.2019)
- Участь у вебінарі: «Global Citizenship» (Macmillan Education, 23.01.2019)
- Участь у вебінарі: «Managing the madness: Strategies to promote and protect language teacher well-being» (Macmillan Education, 12.12.2018)
- Участь у вебінарі: «Oxford University Press Webinar "What do language tests test?» (Oxford University Press, 07.06.2018)
- Участь у семінарі для викладачів англійської мови «Teaching 21st century competencies» (MM Publications, 16.05.2018)
- Участь у вебінарі "Oxford Professional Development Webinar «Minds Matter: psychology of language learning»" (Oxford University Press, 17.04.2018)
- Участь у вебінарі «Focus on Use of English» (The Dinternal Education, 01.03.2018)
- Участь в онлайн відео тренінгу «LCCI Exams: English for Business and First Certificate for teachers of Business English» (15.02.2018)
- Участь в семінарі для викладачів англійської мови «The Power of Play: Developing Language through Play» (м. Запоріжжя, 26.10.2017р.)
- Участь у міжнародному форумі викладачів «International Higher Education Forum 2021» від Pearson (9-11.03.2021)
- Участь у вебінарі “Preparing your students online for Listening papers in Cambridge English Qualifications” (Cambridge Assessment English, 07.05.2021)
- Участь у вебінарі “Preparing your students online for Reading papers in Cambridge English Qualifications” (Cambridge Assessment English, 12.05.2021)
- Участь у вебінарі «Overcoming challenges and staying motivated in Online Teaching» (Cambridge University Press, 20.05.2021)
- Участь у вебінарі “Level up your teaching with digital gaming” (Macmillan Education, 25.05.2021)
- Курси з програмного забезпечення для відеомонтажу Adobe Premiere Pro в рамках реалізації гранту «Підтримка дистанційного навчання в ТДАТУ» за сприяння Проєкту «Економічна підтримка Східної України», який проводиться Агенством США з міжнародного розвитку USAID
- Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації, організоване Центром українсько-європейського наукового співробітництва на базі Полтавського державного аграрного університету (31.07. 2023-10.09.2023, 180 годин, 6 кредитів ЄКТС), свідоцтво №ADV-310768-PSAU від 10.09.2023.
Основні види діяльності, досягнення
Наукова діяльність - відповідальний виконавець наукової теми «Інноваційні технології та методики професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої аграрної освіти» (номер державної реєстрації 0118U002303, звіт про науково-дослідну роботу)
Організаційна діяльність:
- відповідальний за візуалізацію у навчальному процесі
- відповідальний за роботу колективу з електронними журналами груп денної та заочної форм навчання
- адміністратор Instagram-сторінки кафедри.