Метою дисципліни «Графічний дизайн цифрових мультинаправлених додатків» – здобуття базових навичок з принципів розробки графічного наповнення цифрових додатків. Дослідження існуючого стеку технології та здобуття сталих знань в індустрії з навичками самостійного розвитку.
Завданнями дисципліни «Графічний дизайн цифрових мультинаправлених додатків» – навчитися алгоритмам визначення, модифікації та розробки пайплайну графічного наповнення відповідно до поставленої задачі (чітко визначеної\умовно визначеної). На підставі визначеного пайплайну розробити контент для інтеграції в застосунок засобами розробки:
- 3ds Max, Blender, Maya, Substance, Rizom. – 3d редактори.
- Adobe Photoshop, Adobe Illustrator. – 2d редактори.
- Unity, UE4-5. – Графічні двигуни.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- Моделі пайплайнів.
- Етапи розробки графічного наповнення.
- Суб’єкти розробки графічного наповнення.
- Використання стеку технологій для розробки графічного наповення.
- Оцінка і управління ризиками етапів розробки.
вміти:
- Здійснювати календарне і структурне планування розробки.
- Розробити план проекту на розробку графічного наповнення для цифрового додатку обраного типу.
- Працювати в комбінації обраного стеку технологій який включає в себе що найменше по одному представнику з кожного виду суб’єкту розробки. (наприклад: Blender – Photoshop -Substance Painter – UE5)
- Аналіз проект на розробку графічної реалізації.
- Оцінювати можливості адаптації отриманих результатів до суміжних задач