Графічний дизайн цифрових мультинаправлених додатків

Спеціальність:
122 «Комп’ютерні науки»
СВО:
Бакалавр
Курс:
1С(МС)
2С(ФМБ)
3
Провідний викладач:
Мірошниченко Микола Юрійович

Метою дисципліни «Графічний дизайн цифрових мультинаправлених додатків» – здобуття базових навичок з принципів розробки графічного наповнення цифрових додатків. Дослідження існуючого стеку технології та здобуття сталих знань в індустрії з навичками самостійного розвитку.

Завданнями дисципліни «Графічний дизайн цифрових мультинаправлених додатків» навчитися алгоритмам визначення, модифікації та розробки пайплайну графічного наповнення відповідно до поставленої задачі (чітко визначеної\умовно визначеної). На підставі визначеного пайплайну розробити контент для інтеграції в застосунок засобами розробки:

  1. 3ds Max, Blender, Maya, Substance, Rizom. – 3d редактори.
  2. Adobe Photoshop, Adobe Illustrator. – 2d редактори.
  3. Unity, UE4-5. –  Графічні двигуни.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:

  1. Моделі пайплайнів.
  2. Етапи розробки графічного наповнення.
  3. Суб’єкти розробки графічного наповнення.
  4. Використання стеку технологій для розробки графічного наповення.
  5. Оцінка і управління ризиками етапів розробки.

вміти:

  1. Здійснювати календарне і структурне планування розробки.
  2. Розробити план проекту на розробку графічного наповнення для цифрового додатку обраного типу.
  3. Працювати в комбінації обраного стеку технологій який включає в себе що найменше по одному представнику з кожного виду суб’єкту розробки. (наприклад: Blender – Photoshop -Substance Painter – UE5)
  4. Аналіз проект на розробку графічної реалізації.
  5. Оцінювати можливості адаптації отриманих результатів до суміжних задач

Силабус