Сучасне інформаційне забезпечення організації, яка працює в галузі туризму і готельного бізнесу, є обов’язковою умовою її успішного функціонування. Високі темпи розвитку інформаційних технологій, великі обсяги валютних надходжень у цю сферу та, як наслідок, розширення процесів глобалізації активно впливають на розвиток туристичної індустрії. Ця галузь охоплює сукупність різноманітних транспортних, сервісних, торговельних та інших територіально розподілених організацій і підприємств, узгодження дій яких сьогодні є неодмінною умовою задоволення попиту на туристські товари й послуги.
МЕТА дисципліни – дати студентам, майбутнім фахівцям у сфері управління туристичним і готельним бізнесом, комплекс знань, умінь і навичок, необхідних для підвищення ефективності професійної діяльності за допомогою засобів інформаційних технологій і систем.
Завдання дисциплін:
- ознайомити студента з апаратним і програмним забезпеченням інформаційних технологій у туризмі;
- розглянути склад технічного і програмного забезпечення туристичної організації, застосування систем управління базами даних у сфері туризму і готельному та ресторанному бізнесу;
- ознайомити студентів з основами побудови і функціонування локальних і глобальних комп’ютерних мереж, захисту інформації в комп’ютерних мережах, з основами побудови автоматизованих систем управління підприємством сфери туризму, готельного та ресторанного бізнесу;
- дати студентам, майбутнім фахівцям, глибокі і систематизовані знання про прикладні програми з формування, просування і реалізації туристського продукту, автоматизованих систем бронювання і резервування, систем автоматизації управління готельним і ресторанним бізнесом;
- розглянути інформаційні технології електронної комерції в туризмі, а також використання мультімедіа і Інтернету в практиці туристичного бізнесу;
- сформувати в студентів уміння і навички використання прикладного програмного забезпечення в готельному та ресторанному бізнесі і туризмі.
Підготовка фахівців у сфері соціально-культурного сервісу й туризму вимагає досить глибоких знань в області сучасних комп’ютерних технологій і наявності стійких навичок їх аналізу, впровадження й використання залежно від розв’язуваних економічних і виробничих завдань.
На шляху досягнення мети вирішуються наступні завдання:
- вивчення основних принципів організації сучасних інформаційних технологій;
- розгляд інформаційних систем і технологій стосовно до туризму й соціально-культурного сервісу;
- ознайомлення з основами роботи інформаційних систем і технологій стосовно до області туризму й соціально-культурного сервісу;
- розгляд питань, пов’язаних з основами керування із застосуванням сучасних інформаційних технологій;
- одержання навичок використання програмних продуктів загального й спеціального призначення;
- надбання вміння самостійно розв’язувати завдання, пов’язані із прийняттям рішень в економічних системах на основі вивчених методів і навичок роботи з інформаційними системами й технологіями;
- аналіз тенденцій інформаційних технологій в індустрії гостинності й туризму.
Самостійна робота студентів включає підготовку до виконання розрахункових завдань і контрольних робіт.