На кафедрі маркетингу за результатами навчальної практики було проведено студентську конференцію, що дало змогу узагальнити отримані результати практики, поділитись враженнями від відвідування підприємств міста, спілкування із фахівцями й власниками бізнесу. У період проходження практики студенти ознайомились зі змістом маркетингової діяльності підприємств, функціями маркетологів та напрямами професійної реалізації випускників спеціальності «Маркетинг».

Під керівництвом к.е.н, доцента Анастасії Коноваленко  у ході практики студенти відвідали підприємства Мелітополя та ознайомились із напрямами їх діяльності та перспективним планом розвитку. Відвідуючи підприємство «Дом мебели»  працівники компанії поділились зі студентами особливостями виробництва, організації логістики та складування товарів, студенти дізнались про налагоджену підприємством систему збуту та взаємодії з клієнтами.  Студенти-маркетологи дізнались про діяльність Агенції розвитку Мелітополя  та ті проекти, що реалізує АРМ для розвитку нашого міста. Зустріч із засновницею бренду косметичної продукції ТМ «Чиста врода» Ольгою Тітовою  надихнула студентів на поглиблене вивчення бренд-менеджменту та маркетингової комунікаційної діяльності.

Приємні враження залишились у майбутніх маркетологів від відвідування таких підприємств групи «Ecopromlit» (МЗТК «Турбоком») , підприємства ТОВ «Термоліт» , ТОВ «МПІ-АГРО» торговельної марки «RINGROUP» . Відвідуючи підприємство «Укрфаворит» , студенти дізнались про стратегію розвитку підприємства, яке впроваджує інновації та сприяє професійному зростанню молоді.  При спілкуванні з представниками транспортної компанії Hegelmann Transporte Group студенти ознайомились із вимогами роботодавців до тих пошукувачів, що прагнуть будувати кар’єру у сфері логістики.

Цікаву екскурсію організувало керівництво ТЦ «Епіцентр», розповівши студентам про особливості маркетингової діяльності торговельного центру з широкою номенклатурою товарів.  Тетяна Барибіна, керівник автоцентру «Дружба» ознайомила студентів із особливостями маркетингу сфери послуг.  Студенти відвідали підприємство ТОВ МЖК «Південний», яке виготовляє молочну продукцію, яку більшість мешканців міста та регіону знають за назвою торговельної марки — «Молочна ріка». Мотивацію до подальшого опанування науки та мистецтва маркетингу додало живе спілкування із заступником директора компанії «Аквастар» Віталієм Поповичем.

Під час конференції студенти ділились власними здобутками, враженнями та висновками за результатами практики. Багато з них зазначали, що «вважали, що бізнес у місті занедбаний та старомодний, однак, були приємно здивовані, що у Мелітополі багато сучасних, інноваційних підприємств, на яких би хотілось працювати у майбутньому». Молоді було приємно зустріти на підприємствах тих студентів, що навчаються за дуальною формою, успішно поєднуючи навчання із роботою за фахом.

Студенти підготували звіти з практики та презентації. У своїх доповідях вони поділились з викладачами кафедри, що практика дала змогу дізнатись, «що таке маркетинг зсередини», «побачити маркетинговий мурашник у справі», «відкрити для себе нові горизонти у навчанні», «впевнились, що маркетинг слід вивчати ретельно».

Навчальна практика надихнула студентів до подальшого навчання та «розігріла» жагу до опанування маркетингу як науки та мистецтва.

Анастасія Коноваленко, доцент кафедри маркетингу