Оприлюднено липневий рейтинг UniRank University. Неакадемічний рейтинг UniRank досліджує якість представлення та популярність вишів у Інтернет-просторі на основі незалежних вебометричних показників, зібраних з авторитетних джерел (Moz, Majestic, SimilarWeb та Amazon Alexa).
База даних систематизує відомості про навчальні заклади 200 держав. Рейтинг UniRank (4icu) визначає популярність і відвідуваність сайтів понад 13 тис. університетів світу, з них 186 українських. Даний рейтинг видається з травня 2005 року. З того часу методологія рейтингу періодично доопрацьовувалася з метою забезпечення кращих результатів. Поточний рейтинг обчислюється за спеціальною формулою на основі індикаторів:
• рівень відвідуваності сайту університету;
• кількість активних сторінок;
• показники метрики потоку;
• кількість унікальних відвідувачів;
• перегляди сторінок на сайті ЗВО з мобільних пристроїв і ПК користувачів.
З 2018 року uniRank додав чотири нових рейтинга університетів, спрямованих на оцінку їх присутності в соціальних мережах і популярності ЗВО у основних соціальних платформах: Facebook, Instagram YouTube, Twitter, LinkedIn.
На початку 2020 року uniRank створив базу даних сайтів університетських бібліотек, до якого увійшли 112 українських бібліотек у т.ч і наукова бібліотека ТДАТУ. Можливо UniRank в подальшому буде використовувати бібліотеки університетів у визначенні рейтингу університету.
У останньому рейтингу UniRank University ТДАТУ посідає 42-е місце. Наш університет на 3-й позиції серед ЗВО Запорізької області і на 2-й серед аграрних університетів.
Показники присутності ТДАТУ в соціальних мережах :
• YouTube рейтинг – 1 місце;
• Facebook – 80;
• Instagram – 56.
В останньому академічному національному рейтингу «ТОП 200. Україна» вперше позиції ЗВО у рейтингу UniRank University було використано як індикатор якості представлення та популярності ЗВО у Інтернет-просторі на основі незалежних вебометричних показників. Такі несподівані зміни у визначенні індикаторів головного національного академічного рейтингу країни нагадують, що не потрібно нехтувати неакадемічними рейтингами.
Ольга Білоцька,
відділ інформації та аналітики ЦІТІС