Що являє собою сфера гостинності, та чому важливо вивчати очікування споживачів, які прагнуть відчувати себе у доброзичливій атмосфері та комфортних умовах готельно-ресторанного сервісу. Все це обговорювали студенти Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» на занятты з дисципліни «Поведінка споживача послуг гостинності».

В ході заняття здобувачі вищої освіти розбирались в особливостях готельних послуг та виявили інтерес до подальшого вивчення шляхів формування позитивного іміджу підприємств готельно-ресторанного сервісу. Кожен з присутніх визначив своє розуміння терміну «гостинність».

Наприкінці заняття студенти дійшли висновку, що саме ефективна команда фахівців здатна створити умови для підвищення іміджу готельних підприємств України.

Редакційно-видавничий відділ,
за матеріалами сайту кафедри ХТ та ГРС