Цей пост про виклики в освіті під час війни, про партнерство і допомогу, який адресований тій молоді, яка хоче навчатися і здобувати досвід, сучасні навички, а не просто отримувати дипломи.

Всі ми опинилися у вогнищі війни з 24 лютого. Всім було важко, особливо студентам и викладачам на окупованих територіях.

Вимикали світло, Інтернет зв’язок. Більшість людей переміщувалось не тільки в Україні, але й за кордон. І проблеми навчання студентів стояли далеко не на першій сходинці. Спочатку – безпека, виживання, фінансова криза. Але студентам потрібно було навчатися, адже ми не можемо зупинятися – країні потрібні фахівці.

В той же самий час, давно виникало бажання зробити академічну мобільність студентів більш цікавою. Вже декілька років існувала ідея поділитися зі студентами кращим досвідом в навчанні маркетологів. Такий досвід є і в нашій країні. Маркетологи ЧНУ ім. Ю. Федьковича, кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Ірина Будникевич – нереально круті в питаннях реклами та комунікацій, у маркетинговій товарній політиці. А ми маємо вже десятирічний досвід у аграрному_маркетингу.

Також відгукнулись і колеги з Національного університету “Києво-Могилянська академія”#Маркетинговийменеджмент.
І ось лютий 2022 став тим самим поштовхом. Це навіть була не співпраця, це була дійсно дружня, партнерська і майже материнська_підтримка. Викладачі кафедри Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ЧНУ, взяли на навчання всіх студентів-маркетологів 2 курсу ТДАТУ, а це понад 30 чоловік, на свій курс #Маркетингова_товарна_політика.

У ЧНУ щорічний набір маркетологів доходить вже до 100 студентів. Незважаючи на таку кількість своїх студентів, кожний студент ТДАТУ отримав можливість відвідувати лекції та практичні заняття. Кожному з них, за потребою, надавались індивідуальні консультації. Протягом всього семестру колективом кафедри оформлювались всі необхідні документи, індивідуально, з кожним студентом.

Колеги з ЧНУ «на руках пронесли» весь семестр з нашими студентами.

Велику допомогу надали Національний університет “Києво-Могилянська академія”, які опікувалися маркетологами-магістрами ТДАТУ. Наші студенти не підвели, і лист колег тому підтвердження: «Ми завершили курс Маркетингового менеджменту з вашими магістрами. Вони чудово впорались. Дууже ними задоволена…. Блискучі студенти..»

Знаємо, що без цієї допомоги нам було би дуже важко.

Дякуємо колегам! Особлива подяка пані Ірині Михайлівні Будникевич та колективу кафедри і пані Iryna Kovshova Національний університет “Києво-Могилянська академія”.

Тепер розуміємо, чому до вас йде така кількість абітурієнтів!

Академічна мобільність реальна та потрібна !