Використання у виробництві новітніх технологій, які не забруднюють навколишнє середовище, позиціонує підприємство як лідера інновацій. Студенти спеціальності «Маркетинг» 11МК и 21МК груп мали змогу переконатися в цьому відвідавши завод «ЭКОПРОМЛИТ» – унікальне в Україні екологічно-чисте ливарне виробництво. Це зовсім нове підприємство в м. Мелітополь – його відкриття відбулося 20 квітня 2018 року.

Основним напрямком діяльності підприємства «ЭКОПРОМЛИТ» є виробництво чавунних відливок способом лиття за газифікованими моделями. Метод ЛГМ дозволяє виробляти якісне лиття складних корпусних деталей без використання токсичних смол і матеріалів, і є універсальним для чорних і кольорових металів.

Виробнича програма підприємства в першу чергу спрямована на задоволення потреб власного виробництва – ГК «Турбоком» в литих заготовках, а також потреб інших вітчизняних замовників. «ЭКОПРОМЛИТ» також планує експортувати свій товар в країни Європи та Азії: в Білорусь, Казахстан, Узбекистан та ін.

Для реалізації цих планів підприємству вкрай важливо мати у своєму штаті висококваліфікованих спеціалістів в області дослідження національного та закордонних ринків, спеціалістів в області маркетингових комунікацій, спеціалістів в області збуту продукції та фахівців в інших сферах маркетингової діяльності. Отже знайомство з даним виробництвом виявилося не тільки цікавим, але й корисним для подальшого працевлаштування студентів славетного ТДАТУ – майбутніх маркетологів.

Контент-менеджер кафедри маркетинг к.е.н., доцент Арестенко Т.В.,

прес-служба ТДАТУ