Реклама є невід’ємною частиною маркетингу. Враховуючи це, студентам І та ІІ курсів спеціальності «Маркетинг» ТДАТУ була надана можливість в рамках навчальної практики «Втуп до фаху» відвідати рекламне агентство «Panda»», яке працює на ринку рекламних послуг вже багато років. Керівниками практики були к.е.н., доценти кафедри – Арестенко Т.В. та Колокольчикова І.В.

Засновником цього рекламного агентства є Микола Хілько (випускник ТДАТУ). Він завжди відкритий до партнерства і позиціонує власну справу наступними словами: «Рекламне агентство «Panda» запрошує Вас до співпраці! Використовуйте наші рекламні ресурси для збільшення Ваших прибутків! Ми є Вашим провідником у рекламних джунглях! Віддайте рекламу в надійні руки!»

Спілкування з керівником підприємства дозволило студентам дізнатись не лише яким чином було створене рекламне агентство та які послуги воно надає, а й інші аспекти рекламної справи. А саме: специфіку конкуренції в цій сфері і якими методами та маркетинговим інструментарієм користуються працівники при виконання рекламних замовлень. Діалог був відкритим і змістовним.

Студенти активно цікавились особливостями розвитку рекламної справи, зокрема:

  • організацією робочого часу;
  • переліком професійних навичок, які необхідні для роботи у сфері рекламних послуг;
  • способами самоосвіти;
  • методами конкурентної боротьби та співпраці;
  • способами пошуку та утримання потенційних клієнтів.

Студентам було проведено оглядову «екскурсію» рекламних матеріалів, створених на базі рекламного агентства. Особливо корисними для майбутніх маркетологів були рекомендації щодо початку власної справи, шляхів підвищення та оволодіння навичками роботи з інтернет-ресурсами, поради з приводу самоосвіти у цій сфері та з розширення маркетингового кругозору.

Контент-менеджер кафедри маркетинг к.е.н., доцент Колокольчикова І.В.,

прес-служба ТДАТУ