Підготовка конкурентоспроможних здобувачів вищої освіти, одне з головних завдань сучасного закладу вищої освіти (ЗВО), що повинно відповідати вимогам галузі в якій планують працювати майбутні фахівці, так і вимогам конкретного роботодавця. Усвідомлення того, наскільки відповідає рівень підготовки випускників вищих навчальних закладів реальним потребам сучасному ринку праці – відображає якість освіти.

Одним із актуальних освітніх завдань – є забезпечення майбутнього фахівця робочім місцем. Участь професійних спільнот та бізнесу у формуванні навчальних програм, професійних стандартів, організації навчального процесу за різними галузями та результатів навчання забезпечать формування нового покоління навчальних планів, у яких визначаються не лише перелік предметів і тривалість навчання, а й надаються описи професії за певним фахом.

Дуальна модель у ЗВО створює умови для залучення підприємств до процесу підготовки кадрів, та спрямована на підтримку майбутнього фахівця у підвищенні його професійного рівня протягом усього трудового життя.

Дуальна освіта запроваджується для того, щоб студенти мали більше можливостей для практичного опанування професій вже під час навчання. Вона поєднує навчання здобувача вищої освіти  в Університеті на денній формі за спеціально розробленим графіком індивідуальних занять із його офіційним працевлаштуванням за фахом на підприємстві та обов’язковим навчанням (стажуванням) на робочому місці. В ідеалі дуальна освіта – це замовлення підприємством підготовки фахівців ЗВО. Тобто студент не просто обирає спеціальність, а вже має певні зобов’язання  щодо свого першого робочого місця.

12 грудня 2019 року на кафедрі МСТТ проходила атестація студентів, що навчаються за дуальною формою. За кафедрою МСТТ закріплено 30 студентів, куратор дуального навчання доцент Болтянський О.В. На цьому заході були присутні представники з виробництва, завідувач виробничої практики університету Якунічев Ю.О., викладачі кафедри та студенти дуального навчання. Студенти підготували яскраві презентації та цікаво розповідали про роботу на агропідприємствах.

Організація та проведення навчання за дуальною формою дозволяє студентам поєднати теорію з практикою, набути необхідних компетентностей, підвищити рівень конкурентоздатності та якість професійної  підготовки, що відповідає освітній спеціалізації з урахуванням сучасних вимог ринку праці до професійної діяльності.

За результатами атестації підведено підсумки, обговоренні пропозиції та зауваження виробничників (стейкхолдерів), запропоновані рекомендації до покращення процесу навчання за дуальною формою на кафедрі МСТТ.