Основним людським ресурсом у ХХІ віці стає інтелектуальний потенціал країни, в цілому, та кожного підприємства, організації чи установи окремо. Цей ресурс ґрунтується на виконанні вимог  державних і міжнародних освітніх та професійних стандартів, творчому підході до їх реалізації та розвитку, напрямком оптимізації освіти, максимального задоволення освітніх потреб особистості та суспільства, диференціації професійної підготовки, вхід нашої країни до світового освітянського простору. В останній час, помітним стає цікавість до тих освітніх технологій, моделей і інновацій, які здатні забезпечити високу якість підготовки кваліфікованих фахівців та реалізації освітніх державних стандартів і програм.

Існує низка невирішених проблем в організації і виконанні програм практичного навчання студентів, що загострюються внаслідок складних економічних умов, у яких опинилися вищі навчальні заклади.

Проблема, яка сьогодні потребує розв’язання – недостатній рівень готовності багатьох випускників українських закладів вищої освіти до самостійної професійної діяльності на робочих місцях. Виправити цю ситуацію покликана дуальна форма здобуття освіти, адже вона передбачає поєднання навчання студентів у закладах освіти з практичними заняттями на робочих місцях для набуття певної кваліфікації, а також передбачає подальше працевлаштування випускників на тих підприємствах, які виступили інвесторами навчання.

Наочна перевага дуальної освіти – практика відразу після теорії дозволяє визначити якість викладання теорії. А за потреби – коригувати її прямо в процесі.

На жаль, сьогодні під час карантину теоретичні заняття проводяться дистанційно, а ось на підприємствах студенти механіко-технологічного факультету працювати та навчатися можуть.

Студенти механіко-технологічного факультету, що навчаються за дуальною формою і закріплені за кафедрою МСТТ (куратор доцент Олег Болтянський) працюють на передових сільськогосподарських підприємствах Запорізької, Дніпропетровської та Донецької областей – це студенти 22 АІ Володимир Барліт (ТОВ «Запоріжжя-АВТО» м. Запоріжжя), Владислав Проскура (СФГ Колеснік В.І. с. Чумаки Томаківський р-н, Дніпропетровська обл.), 11 САІ  Денис Бондаренко, Сергій Пуркар, Андрій Хаджиогло  (ФОП Соломієнко Р.В. с. Випасне Одеська обл.), Сергій Халявка (агрофірма «Нива» с. Вербове Пологівський р-н, Запорізька обл.), 22 САІ Едуард Трюхан (КП «Таврійськдобробут» с. Таврійське, Оріхівський р-н, Запорізька обл.), 14 МБ АІ Олексій Клименко (ДП «Ілліч Агро Донбас» смт. Мангуш, Донецька обл.), 12 МБ АІ Богдан  Войніков (ТОВ Будівельна компанія «Статус Груп» м. Приморськ Запорізька обл.), Сергій Кара (ФГ «Успіх ПЛЮС» м. Оріхів, Запорізька обл.) та інші.

Дуальна форма освіти є дієвим шляхом до підвищення практичної підготовки майбутніх фахівців-аграріїв, і карантин цьому не завада.