Значною проблемою сучасності є невідповідність знань, які дає система освіти, вимогам ринку, що є основоположними для розвитку світової економіки і загальнолюдського прогресу. Така тенденція притаманна більшості європейських країн і наша країна не є виключенням. Проте низка країн знайшла шлях подолання дисбалансу між системою освіти і вимогами ринку завдяки впровадженню дуальної освіти.

Концепція дуальної освіти передбачає просторове і часове поєднання за принципом 50 на 50% навчання у навчальному закладі та стажування на підприємствах. Така форма навчання сприяє більшій інтеграції освіти, науки і бізнесу. Згідно з дуальним принципом навчання, студенти під час стажування на підприємствах складають кваліфікаційні іспити, а фахівці, що працюють на підприємствах, беруть активну участь у формуванні переліку дисциплін та змісту і структури навчальних програм у ЗВО.

За кафедрою МСТТ закріплено 30 студентів механіко-технологічного факультету, які переведені на дуальну форму навчання. З них 18 бакалаврів та 12 магістрів. Куратором дуального навчання від кафедри призначений доцент Болтянський О.В..Студенти успішно поєднують навчання в університеті та роботу у сучасних агропідприємствах.

Дуальна форма навчання дає низку переваг для студентів. Адже, завдяки тісній взаємодії теорії і практики, їхня кар’єра фактично розпочинається ще в університеті. Поєднуючи аудиторне навчання з навчанням на підприємстві, багатьом студентам вдається працевлаштуватись ще до закінчення навчання.

Така форма підготовки фахівців дає можливість для удосконалення практичної підготовки випускників; підвищення якості підготовки до реальних вимог ринку праці; підвищення рівня конкурентоспроможності випускників; посилення відповідальності роботодавців у системі підготовки фахівців.