втекст                      втекст2

На сьогодні в умовах нестабільного розвитку економіки країни, а також відповідно до нового законодавства у сфері вищої освіти, на ринку освітніх послуг спостерігається все більш жорсткіша конкуренція за потенційного споживача – абітурієнта.

Сучасний ринок освітніх послуг як сфера суспільної діяльності найбільше потребує засобів масової інформації для встановлення і підтримки постійних зв’язків між його суб’єктами. Його просто неможливо уявити без опосередкованих форм спілкування і спеціальних засобів зв’язку між освітнім закладом та абітурієнтами, студентами, їх батьками, роботодавцями тощо.

Статус лідера освітньої сфери сьогодні значною мірою визначається його інформаційним статусом у комунікаційних потоках. Оптимально підібрана кількість і періодичність появи в ЗМІ інформації про заклад вищої освіти є однією з найважливіших складових роботи з формування його іміджу.

Викладачі кафедри МСТТ розмістили рекламний блок про Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного в друкованому виданні – щотижневику «Знамя труда» Кам’янсько-Дніпровського району з інформацію про спеціальності та умови вступу до університету у 2020 році.

Інформація для майбутніх абітурієнтів ТДАТУ також розміщена на сайті Кам’янсько-Дніпровської міської об’єднаної територіальної громади.

Популяризація ТДАТУ шляхом використання ЗМІ в комплексі з іншими методами профорієнтаційної роботи кафедри МСТТ принесе свої плоди!

                                                             IMG-6cbe6e0ecad09a8eebf47c6b645d1150-V