обговоренняВідкрите заняття є однією із сходинок до підвищення методичного рівня кожного викладача. Це і підбиття підсумків, і порівняльний аналіз досягнутого, і школа передового досвіду. Відкрите навчальне заняття є елементом методичної роботи викладача.

Мета проведення відкритого заняття:

  • демонстрація передових форм і методів навчальної роботи;
  • аналіз дидактичної ефективності використання технічних засобів навчання і застосування інформаційно-комунікаційних технологій;
  • узагальнення прийомів наукової організації і контроль за якістю навчального процесу;
  • підвищення кваліфікації молодих педагогів;
  • саморозвиток викладача.

 Мета обговорення оцінка вірності організаційної постановки заняття, доцільність вибраних методів і засобів, а також допомога викладачеві осмислити окремі методичні підходи та прийоми, їх ефективність з точки зору поставлених завдань.

Обговорення повинно будуватися на принципах толерантності, в межах взаєморозуміння і діалогу, на високому науково-педагогічному рівні.

Контроль якості проведення навчальних занять згідно ПОЛОЖЕННЯ про організацію та контроль якості навчальних занять у ТДАТУ здійснюється шляхом взаємовідвідування занять членами кафедри згідно графіку відкритих занять, відвідуванням занять завідувачем кафедри, працівниками деканату, ректором, проректором з науково – педагогічної роботи та комісією Відділу моніторингу якості освітньої діяльності в ТДАТУ.

Протоколи перевірки відкритих занять

Протокол перевірки лекційного заняття проф. Волошина А.А. з навчальної дисципліни «ОТТПС» від 11.09.2019 р.
Протокол перевірки практичного заняття асистент Панченко І.А. з навчальної дисципліни «Підготовка водіїв категорії B» від 18.09.2019 р.
Протокол перевірки лекційного заняття проф. Панченко А.І. з навчальної дисципліни «Трактора і автомобілі» від 18.09.2019 р.