На кафедрі маркетингу працюють 7 викладачів, 1 має ступінь доктора економічних наук, 5 з них мають ступінь кандидата наук. Співробітники кафедри маркетингу займаються науковою діяльністю, проведення якої сприяє підвищенню ефективності навчального процесу, удосконаленню змісту навчання з урахуванням сучасного стану розвитку теорії, практики маркетингу, впровадженню сучасного навчально-методичного забезпечення підготовки фахівців.

З 2016р. науково-педагогічні працівники кафедри працюють за напрямом «Науково – методичні основи регулювання соціально – економічного розвитку регіону» (науково-технічна підпрограм «Маркетингова стратегія розвитку аграрних підприємств», номер державної реєстрації 0116U002738). Мета досліджень полягає в обґрунтуванні науково-практичних засад формування маркетингової стратегії розвитку аграрних підприємств на галузевих ринках

Наукова робота викладацького складу випускової кафедри зумовлює активну видавничу діяльність, здобутки аспірантів і студентів, є запорукою дотримання державних стандартів якості вищої освіти при підготовці фахівців з маркетингу.