Головна мета навчальної роботи — підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних адаптуватись до умов ринкового середовища, завдяки отриманим теоретичним та практичним навичкам щодо своєї професії.

     На кафедрі запроваджуються найбільш сучасні види навчання: лекції з застосуванням ЕОМ, практичні та семінарські заняття з використанням кейс методів, комп’ютерних тренінгів, методів мозкового штурму, ділових ігор, а також круглі столи, олімпіади, стажування, написання курсових та дипломних робіт за даними звітності функціонуючих підприємств АПК. Щорічно відбувається проходження студентами навчально-виробничих практик за напрямами: «Маркетинг», «Маркетингове дослідження».

       “Технологія навчання передбачає крім обов’язкового відвідування аудиторних занять і самостійну роботу студентів, яка передбачає організоване індивідуальне навчання із викладачем та самостійно.

      Для визначення рівня знань, умінь і навичок студентів проводяться поточні та підсумкові контролі знань із використанням сучасних методів виміру, в тому числі тестування. Оцінювання проводиться за модульною системою контролю знань.

    Викладачі кафедри орієнтовані на поєднання самоконтролю, комп’ютерного контролю та контролю експертів. Навчальні заняття проводяться у відповідності з розкладом. Вказані форми активного навчання матеріально забезпечені пакетами завдань і прикладними програмами.

    Кафедра маркетингу в своїй роботі постійно контактує з аналогічними кафедрами регіональних вузів, академіями та університетами України. Викладачі кафедри також контактують та підтримують творчі зв’язки з базовими підприємствами регіону. В результаті такої співдружності формується тематика комплексних контрольних завдань, курсових та дипломних робіт, а також напрямки науково-дослідницької та пошуково-дослідницької роботи кафедри.