Маркетинг сьогодні — це одна із рушійних сил сучасної світової економіки. Зі зміною ринкової кон’юнктури чи споживацьких запитів змінюються й концепції маркетингу. Тому участь молоді в цих процесах є невід’ємною частиною його розвитку.

З 24-25 травня студентка групи 11 МБ МК спеціальності «Маркетинг» Михайлова Марія відвідала Київ, де вона взяла участь у конференції Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка. Наукова робота студентки містила результати проведеного маркетингового дослідження та була підготовлена під науковим керівництвом к.е.н., доц. кафедри маркетингу Коноваленко А.С. Робота була відправлена на конкурс на початку березня та за попередньою оцінкою експертної комісії увійшла до фіналу, що надало Марії можливість взяти безпосередню участь у публічному захисті своїх здобутків.

Публічна презентація наукових робіт та конференція проходила в Київському національному економічному університеті. Перед початком конференції учасники отримали збірку матеріалів, в якій опубліковано статті 19 лауреатів конкурсу. Учасників вітали спонсори та організатори конкурсу.

Дарунком для учасників конференції стала змога відвідати з екскурсією театр ім. Франка та ознайомитись зі столицею України протягом оглядової екскурсії Києвом.

Марія отримала Грамоту лауреату конкурсу та поповнила скрабничку досягнень наших маркетологів.

За матеріалами: кафедра маркетингу