Учасники ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади за навчальної дисципліни «Аграрний маркетинг» презентували результати власних науково-творчих проектів 23 травня 2018 року у конференц-залі ТДАТУ.

На презентацію було представлено 16 робіт за різноманітною тематикою, яка стосується сучасних тенденцій розвитку аграрного ринку Україні. Представлено роботи, які відображають тенденції розвитку 10 регіонів України: Київської, Херсонської, Харківської, Миколаївської, Рівненської, Сумської, Львівської, Запорізької, Полтавської, Одеської областей.

 Особливістю даного конкурсу було те, що склад журі повністю сформований  з керівників діючих підприємств АПК:  ТОВ «Імперія-Агро», ТОВ «Мелітопольського олійноекстракційного заводу», ТОВ «Хлібодар»,  які реалізують продукцію власного виробництва як в Україні, так і за її межами.

Результати презентації науково-творчих проектів були оголошені 24 травня на церемонії урочистого закриття олімпіади, автори найкращих проектів були нагороджені грошовими призами від спонсорів олімпіади:

І місце (2 студента) – отримали по 700 грн.

ІІ місце (2 студента) – отримали по 500 грн.

ІІІ місце (2 студента) – отримали по 300 грн.

Журі відмітило високий рівень практичної цінності наукові-творчих проектів. Студенти продемонстрували не тільки вміння обробляти маркетингову та економічну інформацію, а й талант презентувати власні проекти та вести дискусію.