Головним завдання в університеті є високоякісна підготовка фахівців, а особливо їх практична підготовка у відповідності до вимог ринку праці. Одним з напрямків підвищення рівня практичної підготовки здобувачів вищої освіти є впровадження дуального навчання. Саме цій важливій темі і було присвячено науково-методичну конференцію, яка відбулася 19 квітня 2018 року в Таврійському державному агротехнологічному університеті.

В конференції прийняло участь 115 науково-педагогічних працівника університету.

З вступним словом до присутніх звернувся ректор університету, д.т.н., професор, член-кореспондент НААН України Кюрчев В.М. Він наголосив, що дуальне навчання є реальним шляхом вдосконалення практичної підготовки та головне надання майбутнім фахівцям компетентностей у відповідності до вимог роботодавців. Дуальне навчання не є виробничою практикою, а є гармонічним поєднанням вивчення теоретичного матеріалу та отримання практичних навиків на виробництві. Така форма навчання є прийнятною, перш за все, для мотивованих до самовдосконалення студентів.

Зі своїми доповідями виступили проректор з науково-педагогічної роботи, к.т.н., доцент Ломейко О.П., директор ВСП «Бердянський коледж ТДАТУ» Шишкіна Г.В., декан факультету агротехнологій та екології, к.с.г.н., доцент Іванова І.Є., декан факультету механіко-технологічного факультету, к.т.н., професор Кюрчев С.В., доцент кафедри обладнання переробних і харчових виробництв, докторант, к.т.н. Самойчук К.О.

Викладачі та гості конференції обговорювали сучасний стан та подальші перспективи впровадження дуального навчання здобувачів вищої освіти в університеті, досвід впровадження дуального навчання у Німеччині, а також проаналізували стан впровадження дуальної системи навчання на факультеті агротехнологій та екології, на механіко-технологічному факультеті та ознайомилися з прикладом реалізації такої форми навчання зі спеціальності «Галузеве машинобудування».

На сьогодні за дуальною формою навчається 254 студента університету. Для цього було укладено угоди із 130 сучасними підприємствами, організаціями і установами. І є ще чимало підприємств, які відчувають гострий дефіцит у кваліфікованих кадрах і готові до співпраці для дуального навчання студентів.

Наприкінці учасники науково-методичної конференції обговорили проблеми впровадження дуального навчання в ТДАТУ та прийняли резолюцію щодо вдосконаленню цієї системи.

Прес-служба ТДАТУ