Викладачі кафедри маркетингу провели серію осінніх навчальних семінарів для учасників “Бізнес-інкубатору ТДАТУ” з питань організації маркетингової діяльності малого бізнесу.

Д.е.н., доцент Легеза Дар’я Георгіївна надала учасникам бізнес-інкубатору корисну та цікаву інформацію щодо аналізу конкурентного середовища, а також підходів до оцінки ринку, можливостей адаптації бізнес-моделі в умовах мінливості ринкових умов.

К.е.н., доц. кафедри маркетингу Серських Н.С. поділилась із учасниками семінарів методами застосування інтернет-технологій задля досягнення комерційних цілей бізнесу, а також яким чином digitalізація впливає на організаційну структуру підприємства.

К.е.н., ст.викладач кафедри маркетингу ТДАТУ Коноваленко А.С. навчала учасників бізнес-інкубатору застосуванню можливостей соціальних мереж для просування бізнесу. Під час семінару учасники мали змогу опрацювати концепцію презентації власного проекту через SMM, навчились розробляти контент-план для просування власного продукту або послуги, розглянули принципи його формування та “наповнення” різними видами постів, дізнались про “золоту” формулу контенту.

Учасники бізнес-інкубатору мали змогу опрацювати усі надані навчальні аспекти відносно власних бізнес-проектів за підтримки професійних консультантів з маркетингу.

Кафедра маркетингу