У ВСП “Новокаховський фаховий коледж ТДАТУ” відбулись зустрічі викладачів у форматі робочих майстерень, присвячені актуальній темі – створенню та наповненню освітніх курсів у Google сервісі Classroom, що є ефективним інструментом зворотного зв’язку, моніторингу та оцінюванню здобувачів освіти.

Два дні поспіль, під час діяльності робочої майстерні, педагоги за допомогою викладача економічних дисциплін Олени Тайлакової, мали можливість поглибити свої знання щодо організації сучасного освітнього процесу, розглянути ключові аспекти роботи з Google Classroom.

Основні теми обговорення включали:

– створення та структурування освітніх курсів дисциплін, наповнення їх інтерактивними матеріалами;

classroom 03

classroom 04

– налаштування лекцій, практичних та лабораторних робіт, тестів та інших форм роботи для залучення і зацікавлення студентів;

– інтеграція презентацій, тематичних кросвордів, відеоуроків та інших форматів контенту для залучення здобувачів освіти;

classroom 05

classroom 06

– використання зворотного зв’язку як інструменту підтримки мотивації та вдосконалення результатів навчання;

– обговорення інструментів Google Classroom для коментування робіт, проведення опитувань та забезпечення своєчасного обміну приватними та публічними повідомленнями;

– моніторинг успішності здобувачів освіти за допомогою аналітичних інструментів Google Classroom;

classroom 08

– налаштування системи оцінювання окремих освітніх компонент;

– автоматизація перевірки завдань, синхронізація журналів оцінок.

classroom 09

Зум зустрічі супроводжувались жвавою дискусією, у ході якої викладачі обмінялися власним досвідом та найкращими практиками.

Учасники відзначили, що використання Google сервісу Classroom відкриває нові можливості для вдосконалення освітнього процесу, забезпечуючи прозорість та ефективність навчання.

classroom 02

Даний методичний захід став ще одним кроком у підвищенні професійної майстерності педагогів, цифровізації системи освіти коледжу.

Використання Google Classroom відкриває нові можливості для впровадження інновацій у дистанційний освітній процес, роблячи його більш гнучким та результативним.

Зустрічі у форматі робочої майстерні викладачів пройшли в інтерактивній атмосфері. Учасники отримали багато практичних порад для вдосконалення своєї роботи в II семестрі 2024/2025 навчального року.

classroom 10

Бажаю кожному педагогу лише «освітніх перемог», успіхів на шляху підвищення якості освіти!