30 вересня 2022 року завершилась інтенсивна та плідна співпраця між Таврійським державним агротехнологічним університетом імені Дмитра Моторного та Американськими Радами з міжнародної освіти у рамках проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ» за сприяння Посольства США в Україні, Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
До участі у проєкті, який реалізувався Американськими Радами з міжнародної освіти у 2020-2022 рр., було відібрано 60 університетів, серед яких і Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Від ТДАТУ прийняли участь делеговані представники: перший проректор Олександр Ломейко та завідувачка відділу моніторингу якості освітньої діяльності Радміла Скляр, які отримали Сертифікат про участь.
Проєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» мав на меті об’єднати професійну спільноту освітян середньої та вищої освіти для обміну досвідом та співпраці задля підтримки академічної доброчесності та якості освіти. Результатом діяльності проєкту Academic IQ, співпраці українських та міжнародних експертів став розвиток освітянського середовища задля відповідального запровадження норм академічної доброчесності та посилення спроможностей освітньої системи України на засадах і принципах академічної доброчесності та якості.
Розроблений командою проєкту «Інструментарій для інституційного аналізу академічної доброчесності та системи внутрішнього забезпечення якості закладів вищої освіти» представляє собою набір інструментів та механізмів для проведення моніторингу системи якості освіти та академічної доброчесності.
Його застосування в системі внутрішнього забезпечення якості вищої освіти ТДАТУ дозволило порівняти формальну сторону функціонування політик (звіти самооцінювання) з їх практичним впровадженням, розумінням студентством і викладачами/ками основних аспектів академічної доброчесності та якості освіти (опитування студентів та викладачів у 2021 та 2022 р.р.)
Використання ж додаткового інструменту під назвою «Матриця-світлофор» по результатам опитування респондентів ТДАТУ спростило процес визначення «точок» для покращення, а саме тих аспектів освітнього процесу, які потребують додаткової уваги та ресурсів для вдосконалення системи академічної доброчесності та якості освіти.