При обговоренні відкритого заняття враховують дотримання викладачем принципів навчання:

  1. Принципу свідомості й активності студентів (оголошення теми, плану, роз’яснення мети, завдань та значення теми лекції для вирішення суспільних і галузевих проблем тощо).
  2. Принципу активізації пізнавальної діяльності студентів (доказ необхідності знань з теми – мотивація  навчальної діяльності, зв’язок із майбутньою практичною діяльністю, повторення і закріплення знань, використання сучасних технічних засобів навчання, комп’ютерних технологій, місцевого матеріалу, статистичних даних, матеріалів періодичних видань тощо).
  3. Принципу науковості (використання досягнень науки і техніки в галузі, розкриття причин і наслідків із проблем даної теми, проникнення в суть явищ і подій, ознайомлення з історією розвитку науки, зв’язок даної науки з іншими науками, використання нормативних актів галузі тощо).
  4. Принципу систематичності й послідовності (опір на пройдене під час вивчення нового матеріалу, здійснення  внутрішньопредметних і міжпредметних зв’язків  згідно з робочою навчальною програмою, фіксування уваги студентів на основних питаннях тощо).
  5. Принципу наочності (використання наочності  – натуральних зразків, схем, діаграм, плакатів, роздаткового  матеріалу тощо).
  6. Принципу емоційності навчання (ерудиція лектора, поведінка, культура мови, дикція, зовнішній вигляд тощо).