У 1семестрі 2020-2021 навчального року за доцентом Олексієнко В.О. було закріплено 12 студентів спеціальності 133 «Галузеве машинобудування», за тристоронніми договорами з 10 підприємствами-партнерами.

СнимокЗавдяки дуальному навчанню студенти закріплюють теоретичні знання, приймають безпосередню участь в процесі реального виробництва, набувають навички роботи з технічною документацією.

– ТОВ «ЕВРОГАЗТРЕЙД-ЕКСПО» м. Запоріжжя (директор Шарава А.В.) студенти освоюють роботу з технічною документацією технологічного відділу підприємства, здійснюють технологічний супровід роботи підприємства, зокрема розробку технічної документації на ремонт обладнання і регулювальної апаратури;

– Клінічний санаторій «Бердянськ» м. Бердянськ Запорізька обл. (директор Потоцький В.П.) набувають практичних навичок з експлуатації, обслуговуванню, налагоджуванню і ремонту санаторно-лікувального обладнання;

– ТОВ НВП «НАСОСПРОММАШ» м. Бердянськ Запорізька обл. (директор Пасечник В.Е.) при навчанні за дуальною формою студенти беруть участь в процесі виробництва гідравлічного обладнання, працюють з технічною документацією підприємства, здобувають навички, які підвищують фаховий рівень зі спеціальності «Галузеве машинобудування»;

– СФГ “МІРАЖ” с. Таврійське Оріхівський р-н Запорізької обл., ФГ «Малий П.М.», Мелітопольський р-н, Запорізька обл. (керівник Малий П.М.), ФОП «Русєв Ф.С.» м. Мелітополь (директор Русєв Ф.С.) студенти займаються первинною обробкою вирощених у господарстві сільськогосподарських культур, а саме: зернових, овочевих, баштанних і коренеплодів;

– ПП «НІВА-31» м. Мелітополь (директор Істомин Д.В.), ФОП «Калашник О.М.» м. Мелітополь (директор Калашник О.М.) студенти дуальної форми навчання приймають участь в процесі виробництва сільськогосподарської техніки, освоюють методи і обладнання для ремонту машин та обладнання;

– ТОВ «БІОЛ» м. Мелітополь (наставник Степанова Г.А.) студенти знайомляться з процесом виготовлення ливарних виробів, зокрема посуду з легких кольорових металів, чавуну та виробництво і обробка інших виробів. Також набувають навички роботи на верстатах з програмним керуванням.

З проведеного аналізу за перший семестр можна зробити впевнений висновок, що дуальне навчання сприяє підвищенню рівня фахової компетентності студентів, формує й розвиває в них основні практичні навички, що у свою чергу сприяє підвищенню ефективності подальшої професійної діяльності, забезпечує реальні вимоги провідних виробництв і створює передумови для успішної реалізації випускників на ринку праці.