Підтримання уваги студентів до матеріалу, який надає викладач з огляду на відомі факти відносно критичного часу зацікавленості студентів з початку пари являє собою одну з складних задач, яку щодня має вирішувати кожен викладач. Особливо важко забезпечити увагу до матеріалу в другій половині робочого дня на лекційних заняттях. Одним з можливих шляхів вирішення поставленої проблеми може бути використання мультимедійних засобів. Оснащення аудиторій 8 корпусу ТДАТУ телевізорами дало змогу зробити лекційний матеріал більш наочним, а власне процес навчання більш цікавим. Особливе значення використання сучасних технологій в навчальному процесі має при викладанні дисципліни Вступ до фаху для студентів молодших курсів освітнього ступеня «Бакалавр» ОПП «Галузеве машинобудування». Засоби мультимедіа супроводження лекційного матеріалу дають змогу:

  • полегшити просторове сприйняття будови та принципу дії обладнання переробних і харчових виробництв;
  • фіксувати увагу студентів на ключових питаннях лекційного заняття;
  • можливість здобувачів вищої освіти занотувати основні тези за темою заняття до конспекту лекцій.

Такі підходи використовує асистент кафедри обладнання харчових і переробних виробництв імені професора Ф. Ю. Ялпачика Олександр Ковальов при викладанні дисципліни Вступ до фаху для студентів освітнього ступеня «Бакалавр» ОПП «Галузеве машинобудування» групи 12 ГМ. За думкою здобувачів вищої освіти подальше впровадження сучасних технологій до навчального процесу зробить навчання ще більш цікавим, а матеріал більш зрозумілим.

        Олександр Ковальов

 асистент кафедри ОПХВ