За результатами третього року пілотного проєкту оприлюднено звіт щодо запровадження в закладах фахової передвищої та вищої освіти підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти.

Головна мета дослідження – виявити стан справ з реалізації дуальної форми здобуття освіти (ДФЗО) під час війни та окреслити основні проблеми.
Дослідження проводили серед 86 закладів вищої освіти, 30 закладів фахової передвищої освіти та понад 600 підприємств великого, середнього та малого бізнесу, а також здобувачів освіти, які навчаються за ДФЗО, вказаних закладами освіти у їхніх звітах.

Слід наголосити, що Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного один з перших закладів вищої освіти в Україні, в якому була впроваджена дуальна форма навчання.

Дуальне навчання – це інтерактивний механізм надання професійної освіти, який базується на одночасному отриманні теоретичних знань у навчальних закладах та практичних навичок та досвіду роботи па підприємстві. Це дає унікальну можливість студенту швидко опанувати знання та одночасно набути досвіду роботи за фахом, при цьому не затрачаючи великих фінансових ресурсів. Навчальні заклади також зацікавлені у подібній співпраці, так як зможуть краще виконувати свої функції, підвищувати власну компетентність та реалізовувати результати наукових досліджень.

Роботодавець у результаті такої співпраці отримує висококваліфікованого працівника з мінімальними затратами часових та фінансових ресурсів, надійних партнерів і джерело креативних ідей щодо удосконалення та підвищення ефективності своєї діяльності.