22-24 травня 2018 року у Таврійському державному агротехнологічному університеті на базі кафедри маркетингу відбувся ІІ тур Всеукраїнської студентської олімпіади за навчальною дисципліною «Аграрний маркетинг»

Учасниками ІІ туру олімпіади стали  студенти із 23 вищих навчальних закладів України, котрі продемонстрували найліпші результати під час І туру олімпіади у своїх університетах.

За умовами проведення ІІ етапу олімпіади передбачалась оцінка рівня теоретичних та практичних знань студентів. Оцінювання робіт проводилося у режимі шифрування відповідей студентів, коли кожен учасник самостійно обирав свій порядковий номер. Один з учасників олімпіади обрав варіант завдань для всіх.

Учасники вирішували конкурсні завдання, які складалися з розв’язання практичних завдань та комп’ютерного тестування. Запропоновані завдання варіювалися відповідно до освітнього ступеня учасників олімпіади і передбачали інтеграцію комплексу професійних знань, умінь та навичок з аграрного маркетингу.

Журі, до складу якого входили професори з провідних ВНЗ України під головуванням д.е.н., завідувача кафедри маркетингу Легези Д.Г. визначило переможців олімпіади в особистій першості за сумарною кількістю балів за результатами виконання конкурсних завдань:

Диплом І ступеня – БРІЦИН Антон Олександрович, Таврійський державний агротехнологічний університет.

Диплом ІІ ступеня – СМИРНОВА Анастасія Андріївна, Миколаївський національний аграрний університет.

Диплом ІІ ступеня – ВАВРИНІВ Христина Богданівна, Львівський національний аграрний університет.

Диплом ІІ ступеня – СОЛОВЙОВА-РУМ’ЯНЦЕВА Олександра Євгенівна, Національний університет біоресурсів і природокористування України.

Диплом ІІІ ступеня – ЛЕБІДЬ Анастасія Сергіївна, Таврійський державний агротехнологічний університет.

Диплом ІІІ ступеня – ВЛАСЮК Денис Вікторович, Уманський національний університет садівництва.

Диплом ІІІ ступеня – ВАКУЛІШИНА Ірина Миколаївна, Сумський державний університет.

Учасники олімпіади показали достатньо високий рівень знань та за рішенням журі також були нагороджені грамотами у різних номінаціях.
Всі учасники отримали сертифікати, а викладачі – подяки за високий рівень підготовки студентів та розвиток міжуніверситетської співпраці.

Також в рамках олімпіади було проведено конкурс науково-творчих проектів за різноманітною тематикою, яка стосується сучасних тенденцій розвитку аграрного ринку Україні.

Для учасників олімпіади були організовані екскурсії нашим вишем, зустрічі з професорсько-викладацьким складом та студентами кафедри маркетингу, під час яких вони мали можливість дізнатися про досягнення наших науковців, їх методи роботи, дізнатись про існуючі напрями підготовки студентів, їх дозвілля, громадське та спортивне життя, студентське самоврядування.

В рамках культурної програми для учасників олімпіади та супроводжуючих їх викладачів була організована екскурсія у Національний історико-археологічного заповідник «Кам’яна Могила». Також з метою одержання практичного досвіду у сфері аграрного маркетингу гості відвідали сільськогосподарське підприємства ТОВ «Фаворит», яке спеціалізується на вирощуванні черешні та Мелітопольський пивоварний завод «Димиорс».

Яскравим завершенням олімпіади стала поїздка на базу відпочинку «Салют», яка знаходиться на узбережжі Азовського моря.

Учасникам II етапу Всеукраїнської студентської олімпіади за навчальною дисципліною «Аграрний маркетинг» щиро бажаємо розвитку і наснаги, сил досягати своєї мети, отримувати моральне задоволення від навчання і своєї наукової праці, упевненості в собі, продовжувати вчитися і самовдосконалюватися.