Мелітополь буде позиціонуватися не тільки як промисловий гігант в минулому і черешнева столиця України, але і як туристично привабливе місто.

Таким його намір зробити самі городяни – представники науки, туристичних агентств, етнічних громад, краєзнавці та викладачі Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного. Саме у ТДАТУ існує одна з молодих спеціальностей – 242 «Туризм».

Протягом трьох днів Агенція розвитку Мелітополя проводить тренінг зі створення культурного туристичного продукту та фестивалів. Чотири кращих ідеї будуть реалізовані в наступному році в рамках програми USAID «Економічна підтримка Східної України».

Директор Агенції розвитку Мелітополя Ірина Славова зазначила: Мелітополь багато років позиціонувався як промисловий і черешневий місто, однак розвивати його потрібно і як туристичний напрямок. Підтримати місто в цьому готовий давній партнер – проект USAID «Економічна підтримка Східної України».

Експерт проекту USAID «Економічна підтримка Східної України» з туристичного напрямку, народний депутат України VIII скликання Ганна Романова переконана: Мелітополь в туристичному плані має величезні перспективи.

«Програма USAID позначила свої пріоритети в розвитку туризму. Були обрані п’ять територій в трьох областях, в яких потрібно створити конкурентоспроможні туристичні продукти. Це Бердянськ, Кирилівка, Маріуполь, Мелітополь та Генічеськ. З них тільки Мелітополь не є морським курортом. Але, на моє глибоке переконання, ваше місто дуже цікавий. Ви територія з великими перспективами», – впевнена Ганна Романова.

В ході тренінгу його учасники створять чотири туристичних продукта: два культурних і два фестивальних. Вони будуть реалізовані програмою USAID «Економічна підтримка Східної України» у наступному році. Групові заняття будуть чергуватися з теорією, а також з онлайн-включеннями з територіями, яким вже вдалося стати привабливими для туристів. Приєднатися до тренінгу учасники змогли і віддалено – трансляція проводиться в програмі zoom.

Редакційно-видавничий відділ