У Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного до 30 квітня 2021 року подовжено карантин. Про це повідомляється у наказі закладу вищої освіти.

На виконання рішення Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 № 104, відповідно листа Міністерства освіти і науки України від 19.02.2021 № 1/9-85 та листа Запорізької обласної державної адміністрації № 657/03.2-14 та з метою запобігання поширення коронавірусної хвороби в університеті),

НАКАЗУЮ:

1. Продовжити карантин у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного, включаючи відокремлені структурні підрозділи до 30.04.2021.

2. На період дії карантину затвердити перелік наступних протиепідемічних заходів в університеті та довести керівникам структурних підрозділів і кураторам груп заходи до кожного співробітника та здобувача (під особистий підпис):

2.1. Проводити термометрію:
– протягом робочого дня безконтактними термометрами усіх співробітників і здобувачів, а також сторонніх осіб при вході до корпусів університету № 1, № 2, № 5, № 8, № 9, на кафедрі фізичного виховання і спорту, гуртожитків № 1, № 4, а також при вході або в’їзді на територію університету з вулиці Університетської.
– у разі виявлення співробітника або здобувача з підвищеною температурою тіла понад 37,2 °C або із ознаками гострого респіраторного захворювання, такі особи не допускається до роботи або освітнього процесу, а черговий корпусу зобов’язаний викликати медичного працівника університету або направити дану особу до медичного пункту за медичними рекомендаціями.
2.2. Використовувати засоби індивідуального захисту:
– усі співробітники університету зобов’язані протягом робочого дня , а здобувачі під час навчання на території закладу носити респіратор або захисну маску, в тому числі допускається використання багаторазових масок і самостійно виготовлених індивідуальних засобів.
– у разі відсутності засобу індивідуального захисту у працівника або здобувача, вхід до корпусів, гуртожитків або на територію університету заборонений;
– використані засоби індивідуального захисту і паперові серветки збираються в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, які встановлені у корпусах і гуртожитках університету з поміткою «Для використаних масок»;
– провести в структурних підрозділах, гуртожитках і академічних групах інструктажі зі співробітників і здобувачами університету щодо правил одягання, використання, зняття засобі індивідуального захисту та їх утилізації.
2.3. Здійснювати наступні профілактичні заходи:
– згідно затвердженого графіку протягом дня проводити санітарну обробку і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо) та під час перерви провітрювати приміщення університету тривалістю не менше 10 хвилин;
– обробляти руки антисептичними препаратами, які повинні знаходитися на кожному вході в корпуси, кафедри та гуртожитки університету;
– періодично мити руки рідким милом в санітарних кімнатах університету відповідно до інструкцій розміщених біля умивальників.

3. Затвердити наступні вимоги в організації освітнього процесу в університеті:

3.1. При здійсненні освітнього процесу в корпусах університету забезпечити, щоб рух здобувачів вищої освіти між навчальними аудиторіями був мінімізований, а наповненість лекційних аудиторій під час проведення занять не повинна перевищувати 50% від загальної кількості посадкових місць;
3.2. Викладачі університету закладу освіти перед початком занять повинні провести усне опитування здобувачів вищої освіти щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби здобувачі терміново направляються до медичного пункту університету для отримання подальших рекомендацій лікаря. Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні, де перебувала така особа, поза графіком проводиться провітрювання та дезінфекція висококонтактних поверхонь;
3.3.У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби СОVID-19 в одного зі здобувачів вищої освіти або співробітника університету, оперативно вживаються протиепідемічні заходи, передбачені галузевими стандартами в сфері охорони здоров’я.

4. Забезпечити виконання вимог при організації харчування в університеті:

4.1. При організації харчування необхідно забезпечити умови для дотриманням працівниками і відвідувачами правил особистої гігієни – рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо;
4.2. Рекомендувати проводити харчування в їдальні університету шляхом приготування комплексних обідів;
4.3. При організації харчування в їдальні та буфетах забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб. Відвідувачам дотримуватися соціальної дистанції та мити перед прийманням їжі руки рідким милом або обробляти антисептичним засобом;
4.4. Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту та одноразовими рукавичками;
4.5. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом;
4.6. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, повинен бути забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками;

5. Призначити відповідальними особами за організацію і виконання протиепідемічних заходів в університеті:

– в організації освітнього процесу – проректора з НПР ЛОМЕЙКА О.П.;
– в організації адміністративно-господарських робіт – проректора з АГР РИЖКОВА О.М;
– в медичному обслуговуванні співробітників і здобувачів вищої освіти – лікаря МОСКАЛЬОВУ Л.А.
– керівників структурних підрозділів відповідальними особами за виконання протиепідемічних заходів у своїх підрозділах, а комендантів – у гуртожитках.

6. Відповідальним особам за організацію і виконання протиепідемічних заходів в університеті, керівникам структурних підрозділів, комендантам гуртожитків забезпечити:

– щоденний контроль за виконанням заходів;
– проведення роз’яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (СОVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;
– недопущення до роботи співробітників та до навчання здобувачів, визначених такими, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
– проведення інструктажу для працівників і здобувачів університету щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (СОVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

7. Керівнику навчального відділу БЄЛЯКУ П.О. щоденно здійснювати моніторинг захворюваності здобувачів і співробітників університету на наявність ознак гострої респіраторної хвороби або випадків підтвердження коронавірусної хвороби СОVID-19 та надавати інформацію до кінця робочого дня проректору з науково-педагогічної роботи.

8. Директору Центру культури і дозвілля ЦВІГУН С.М. заборонити проведення масових заходів (вистав, свят, концертів за присутності глядачів) та проводити репетиції гуртків художньої самодіяльності з кількістю не більше ніж 10 осіб за умови забезпечення соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок.

9. Завідувачу кафедри фізичного виховання і спорту ГАЗАЄВУ В.Н. забезпечити проведення занять з фізичного виховання та тренувань відповідно до затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 04.08.2020 № 47 «Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в деяких закладах фізичної культури і спорту на період карантину у зв’язку із поширенням короновірусної хвороби COVID-19».

10. Проректору з АГР РИЖКОВУ О.М. забезпечити придбання у необхідній кількості захисних масок і антисептиків. Щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів (урн) та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту та паперових серветок.

Ознайомитися з наказом можна нижче.

Редакційно-видавничий відділ