Важливість дотримання принципів академічної доброчесності є незаперечною для здобувачів вищої освіти: становлення майбутнього фахівця, науковця, потенційного винахідника або викладача має ґрунтуватися на засадах самостійної та результативної дослідницької діяльності.

Ефективний пошук інформації, її аналіз і наступне доброчесне використання для розвитку і покращення власних знань та вмінь є навичкою, яку, на жаль, мало розвивають у середніх навчальних закладах.

Студенти молодших курсів стикаються з численними питаннями через недостатній рівень власної медіаграмотності та необізнаність щодо правильних підходів до аналізу і представлення запозичених ідей та даних.  Саме для сприяння більш продуктивному пошуку і опрацюванню авторитетних іншомовних джерел з галузей науки і техніки доцентом Світланою Симоненко було підготовлено та проведено 17 та 22 листопада просвітницький захід «Fundamental Values of Academic Integrity» для студентів 2 курсу факультету ЕКТ.

У рамках заходу у змішаному форматі було представлено активний вокабуляр для сприяння розумінню загальноприйнятих вимог академічної доброчесності, здійснено порівняння підходів до протидії та покарання недоброчесності в Україні та за кордоном, детально розібрано види плагіату та його наслідки як в освітній, так і у науковій діяльності. Також було акцентовано ненавмисний плагіат і його форми, які є найчастотнішою проблемою через необізнаність з правил оформлення цитування та бібліографічних посилань.

Під час заходу після ввідної бесіди студенти самостійно опрацювали презентацію з теми у форматі prezi, виконали 2 тести на порталі, опрацювали англомовне відео щодо принципів академічної доброчесності під час дистанційного формату навчання, та пройшли зовнішній тест, сформований для них на платформі youengage.me  і призначений для узагальнення засвоєної інформації.

Цього навчального року студенти 2 курсу спеціальностей “ЕЕ” та “КН” лише розпочали співпрацю з кафедрою іноземних мов і візьмуть участь у наукових конференціях з доповідями та тезами англійською мовою вперше. Тому було особливо важливо, щоб міжнародні стандарти академічної доброчесності закарбувалися у пам’яті майбутніх авторів статей, дослідників та власників патентів на винаходи вже під час перших спроб представлення власних напрацювань англійською.