Асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” спільно з агенцією UCABevent та освітньою програмою “Агрокебети” запрошують на онлайн-семінар “Маркетинг в агробізнесі: роль та зміни під час кризи”.
Чому варто взяти участь в онлайн-семінарі?
1. Щоб дізнатися, чи буде існувати маркетинг взагалі і, зокрема в агро?
2. Яким потрібно бути маркетологом, щоб криза не впливала на тебе?
3. Які інструменти маркетингу варто використовувати в звичайному режимі, а яким – постійно навчатися, щоб завжди бути готовим до кризи?
4. Чому не треба скорочувати ресурси на маркетинг, особливо в кризові моменти?
5. А – адаптація, Г – гнучкість. Яким чином вони впливають на маркетинг?