Метою курсу «PR-тенології» є надання знань з теоретичних основ комунікативної науки, вивчення основних моделей комунікації, а також вивчення методики, методології та інструментарію паблік рілейшнз (PR), вивчення PR, як однієї з функцій менеджменту та елемента комплексу маркетингових комунікацій, що надасть змогу сформувати практичні навички багатоаспектного застосування прийомів паблік рілейшнз в різних комунікативних ситуаціях пов’язаних з діяльністю в суспільній, міжнародній та економічній сферах.
Основні завдання дисципліни «PR-тенології» полягають у оволодінні здобувачами вищої освіти системою теоретичних та практичних знань і вмінь у галузі зв’язків з громадськістю, особливістю застосування технології зв’язків з громадськістю у суспільстві, використанню інструментарію PR в соціально-економічній і фінансовій та сферах.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти, за підсумками вивчення курсу «PR-тенології» повинні
знати:
- історію виникненням та теоретичні основи зв’язків з громадськістю (PR);
- сутність, місце та функції зв’язків з громадськістю у сучасній виробничій, економічній, політичній та міжнародній сфері діяльності підприємства/організації;
- практичні методи та інструментарій зв’язків з громадськістю; головні прийоми співпраці з засобами масової комунікації та інформації;
- фундаментальні морально-етичні засади при використанні PR-технології;
- правові аспекти діяльності у сфері зв’язків з громадськістю.
вміти:
- розробляти, виготовляти та поширювати інформаційні матеріали в рамках PR-кампаній;
- застосовувати основні методи роботи із засобами масової комунікації та інформації;
- розробляти медіа-план PR-кампанії підприємства/організації;
- визначати стратегічні цілі та мету кампанії зв’язків з громадськістю (в залежності від мети кампанії) у різних економічних та виробничих ситуаціях;
- аналізувати результати проведених PR-акцій.
2019-2020 н.р.
Робоча_програма_PR-технологii_М2_МК_
Список_лiтератури_PR-техологii
2018-2019 н.р.