Відкрите заняття це одна з форм педагогічного контролю, метою якого є виявлення рівня професійної та педагогічної майстерності викладача з ціллю подальшого удосконалення викладацької діяльності.

 Такий контроль базується на трьох основних принципах:

систематичність. Систематичний контроль створює належний порядок у процесі навчання, стимулює мотивацію і викладачів, і студентів;

спонукання. Контроль спонукає викладача не заспокоюватися на досягнутому, а постійно самовдосконалюватися, професійно зростати;

всебічність. Коло критеріїв оцінки педагогічної діяльності викла­дача, з одного боку, дозволяє розглянути цю діяльність у комплексі, виявити, що заслуговує на увагу, може бути розповсюджено, а з іншого — саме аспекти потребують подальшого коригування або удосконалення.

Відкрите заняття виконує низку функцій, а саме:

  • інформаційну, з одного боку, з’являється інформація щодо рівня професійної компетенції та педагогічної майстерності викладача, з іншого — щодо рівня підготовленості студентів групи;
  • діагностувальну – виявляються провідні методи і прийоми, що застосовуються викладачем, їх відповідність цілям заняття, урахування специфіки аудиторії; встановлюють причини певних похибок у знаннях студентів;
  • мотивувальну — стимулює подальше удосконалення професіоналізму викладача і навчальної діяльності студентів;
  • прогнозувальну – дозволяє розповсюджувати у наступників передовий досвід, окреслювати шляхи зростання
    педагогічної майстер­ності викладача.

Графік відкритих занять викладачів кафедри СГН ІІ-семестр 2021-2022 н.р.

Графік відкритих занять викладачів кафедри СГН І-семестр 2021-2022 н.р.
Графік відкритих занять викладачів кафедри СГН ІІ-семестр 2020-2021 н.р.

Графік відкритих занять викладачів кафедри СГН І-семестр 2020-2021 н.р.

Графік відкритих занять викладачів кафедри СГН ІІ-семестр 2019-2020 н.р.
Графік відкритих занять викладачів кафедри СГН – І семестр 2019 – 2020 н.р.
Графiк вiдкритих занять кафедри СГН  ІІ – семестр 2018-2019 н.р.